Godt nytår og materiale til årsmødet

Kære medlemmer

Her er en sidste hilsen fra bestyrelsen.

Der er nu syv dage til vores årsmøde i Prismen med check-in fra kl. 9.30.
Søndag d. 7. januar 2018


Der er følgende forslag til behandling:

  1. Vedtægtsforslag fra bestyrelsen.pdf (118.4 KB)
  2. Forslag til vedtægtsændringer til Årsmøde i Alternativet København.pdf (77.0 KB)
  3. Forslag til vedtægtsarbejde i Alternativet København 2018.pdf (32.6 KB)

Nedenstående forslag er indkommet efter fristen:

  1. Hensigtserklæring - lokalforankring 2018.pdf (34.3 KB)

Følgende medlemmer har valgt at stille op til bestyrelsen:

  1. Lisbeth Jarlov.pdf (27.6 KB)
  2. Søren Oliver.pdf (36.0 KB)
  3. Jon Stephensen.pdf (33.6 KB)
  4. Matthew Daniali.pdf (31.3 KB)
  5. Martin Wehding.pdf (30.1 KB)
  6. Finn Dyrby Hermansen.pdf (29.7 KB)
  7. Tara Saecker.pdf (196.0 KB)

Nedenstående kandidatur er indkommet efter fristen:

  1. Fabrizio Macchi.pdf (28.8 KB)

Til sidst vedhæfter vi årsrapporten (økonomi).

Forperson Magnus Harald Haslebo vil fremlægge bestyrelsens beretning og svare på evt. spørgsmål vedr. årsrapporten, da kasserer Martin Boserup ikke kan deltage.


Pas på hinanden i aften og godt nytår. :sparkler::tada::fireworks:

Alt det bedste :green_heart:
Magnus, Jon, Martin, Ida, Ulla, Rikke og Lars
Bestyrelsen
Alternativet København


P.S.
Vi beklager, hvis denne mail skulle være lidt lang tid undervejs. Der opleves nu og da problemer med systemet, der har givet forsinkelser på op til 13 timer efter, vi har sendt mailen til jer.

Tak for mail (som jeg modtag 31-12-17 kl. 11.04) med materiale til årsmødet. Jeg glæder mig.

Jeg skriver fordi jeg tænker, at når der er problemer med systemet - som i skriver - at der måske også er problemer med medlemsregisteret. Jeg kan nemlig ikke forestille mig :slight_smile:, at Niko er stiller for en kandidat, der ikke er medlem af Å.

Jeg ser nemlig til min overraskelse (ved opslag på AlleOs) at hverken Jon Stephensen eller Frej Elbæk Scheldal dukker op som medlemmer af Å!

Det er meget mystisk, da jeg forudsætter at i har checket medlemsskab for både kandidater og stillere.


Opdatering 01-01-2018 kl. 14.41

Nis Benn har oplyst at Jon er medlem.

Det er godt :slight_smile: Måske er der ingen systemfejl og ikke noget der ermystisk. Måske drejer det sig om at Jon har gjort sin profil på AlleOs ‘Privat’; så kun administratorer kan se profilen! Det er nok det der er forklaringen, hvilken man så kan fundere lidt over hensigtsmæssigheden af, når man kandiderer til en bestyrelsespost.