Aspiranter til folketingskandidatur

Herunder kan du læse de enkelte aspiranters kandidatgrundlag. Der vil forventeligt blive lagt nye grundlag op, da vi har erfaret at skabelonen for kandidatgrundlagene ikke er optimale. Du kan også gå ind og kigge på den enkelte aspirant via Alle Os https://alleos.alternativet.dk/team/153.

Følgende aspiranter er valgbare ved vores opstillingsmøde den 23/10-2016 (de er listet i alfabetisk orden ud fra fornavn):
Anne Grete Kamilles.pdf (94.7 KB)
Asger Holmgaard Kristensen.pdf (57.2 KB)
Carsten Bering.pdf (86.7 KB)
Claus Jansson.pdf (69.4 KB)
Just Worm.pdf (242.1 KB)
Kasper Kaa-Aarup.pdf (536.1 KB)
Kristian Gylling.pdf (86.7 KB)
Lonnie Busted.pdf (4.4 MB)
Lulle Zahle.pdf (89.6 KB)
Rasmus Nordqvist.pdf (69.4 KB)
Sascha Silver Faxe.pdf (380.6 KB)
Sven-Åge Westphalen.pdf (114.5 KB)
Søren Rønhede.pdf (74.8 KB)
Tanja Schjellerup.pdf (395.6 KB)

Følgende aspiranter er ikke valgbare ved opstillingsmødet, men ønsker heldigvis at indgå i teamet som aspirant:
Anna Medone - aspirant.pdf (74.5 KB)

2 Synes om

VIGTIGT!!!
Der er endnu en aspirant, som ikke var kommet med i det første indlæg.
Erling Vetterstein - for sent indsendt.pdf (102.8 KB)

Jeg vil gerne sige TAK for formen på kandidatoplæggene - særligt følgende ting der IKKE er med:

  • Kandidatens køn, alder, navn og billede

Jeg har tænkt mig at forsøge at læse kandidatoplæggene uden disse informationer - for at prøve at mindske indflydelsen af nogle af mine (formodede) fordomme. Så hvis der kommer en ny-og-forbedret version (fx kogt ned til færre sider per kandidat) vil jeg foretrække, at denne linje fortsættes. Evt kunne kandidatoplæggene nummereres, så det er nemmere senere at få sat navne på.

For mig er de der skemaer at sammenligne med de karakterbøger, jeg i sin tid (1940erne) fik med hjem fra skole. Jeg har det lidt svært med den form." Hvem er jeg" skriver Erling Vetterstein noget om, det hjælper mig rigtig godt. Når det er sagt( og jeg er måske den eneste der har det sådan,) vil jeg ønske alle kandidater held og lykke.
Ruth Johnsen

Hej Nis.
Tak for feedback. Jeg lægger en opdateret op lige om lidt. Hvis du vil se kandidaterne kan du gå ind på AlleOs via det link der står i den oprindelige tekst.

De bedste hilsner
Lea