Struktur på Alternativet Bornholm

Kære medlemmer,

Mens vi alle travlt forbereder os på højtidens komme er vi igang med debatten om Bornholm og Alternativet på https://dialog.alternativet.dk/c/storkredse/bornholm

Der er meget læsestof, men det er velkvalificeret og relevant for alle, der interesserer sig for Alternativet på Bornholm:

Vi er så heldige at vores gode ven og eksilbornholmer Andreas Søgaard sidder på sin bopæl i Schweitz (han arbejder på partikelaccelleratoren i Cern) og hjælper os med at danne et overblik over hvad det i grunden er vi står overfor: Vi skal styrke vores organisation, vi skal danne en politik for Bornholm og vi skal ha gang i en kommunikation/noget kampagne.

Det har været svært for mig som formand at skabe et overblik over hvad det er vi skal i gang med, og flere har henvendt sig og spurgt om der er noget man kan hjælpe med. Det har dog været svært for mig da selv samme manglende overblik har været en hindrig for hvad jeg skal svare når nogen rigtig gerne vil hjælpe til… Derfor tak til Andreas for hans initiativ til strukturering.

Vi vil derfor invitere jer alle til at læse med og kommentere og vigtigst af alt: overvej hvor du kan se dig selv! er du til kampagner og planlægning? er du analytiker? eller med på den politiske bane?

Debatten er lige nu delt i 3 tråde:
Kommunikation og Kampagne
Strategisk analyse
Politisk Platform

Men flere kan frit oprettes!

Så sæt dig godt til rette med dine økologiske æbleskiver og læs dig igennem de mange ideer og kom selv med input. Vi får fortsat nye medlemmer og det luner! velkommen til jer alle! meningsmålingerne luner også! Men det betyder at vi har meget at leve op til sammen og faktisk er vi alle nye i det her projekt.

Jeg vejrer stemningen for om der er basis for et medlemsmøde inden det nye år. I så fald bliver det på basis af den debat, der hermed er lagt op til, og jeg hører gerne fra alle: spørgsmål, ideer eller kommentarer. Men meget gerne inde på DIALOG/Bornholm så alle kan få glæde af hinanden.

Mange Hilsner
Anders Klausen
Formand Alternativet Bornholm