Spørgsmål til statsministeren

Synes jeg mangler nogle oplysninger omkring hvordan, man kan få stillet spørgsmål til statsministeren. Hvordan bliver spørgsmålene udvalgt? Hvilken dag bliver det udvalgt?

Du finder mulighed for at stille dit spørgsmål her på DIALOG under “Medlemsområde”. Her er den sidste der blev lavet. Mener også at det kommer ud på nyhedsmailen.

Er ret sikker på at det er Torsten der tager beslutningen om hvilke spørgsmål der bliver udvalgt, og at der ikke er en egentlig deadline for spørgsmålet. Han er jo som sådan ikke forpligtiget til at viderebringe spørgsmål fra personer, som ikke er medlem af Folketinget, men gør det af egen fri vilje.

Håber at det hjælper :grinning:

Jeg er medlem og har stillet spørgsmål 2 gange og har været i top 2 gange. 1 gang, var han der ikke, den sidste var han der. Men det var ikke mit spørgsmål. Det får mig til, at undre mig over hvad skal der til.

Som sagt, så tror jeg ikke, at der er et egentligt kriterie, men blot at Torsten finder det evt. relevant. Jeg kunne selvfølgelig tage fejl :slightly_smiling_face:

Så burde de skrive det. Det andet er at stikke folk blår i øjnene