Skal vi redde verden - eller hvad?

Imens verden på alle mulige måder er ved at eksplodere omkring ørerne på os, bruger vi tid på at diskutere detaljer. Jeg har så svært ved at forstå, at jeg ikke har fået nogen svar på mit indlæg om Fremtidsscenarier 1.
Det virker så logisk, at vi må beskrive vores ramme, inden vi kan lave politik, som går i den rigtige retning - ikke mindst, så folk forstår, hvilken fremtid vi arbejder for - og de trænger til at blive se i øjnene, at vi har kort tid at handle i og at vi ikke kan fortsætte bare med at snakke.

Også andre steder kunne jeg godt savne hæmningsløs nytænkning. Jeg læser lige This changes everything - og vi snakker, som om vi har årtier at løbe på. Vi har kort tid og tingene skal ske nu.
Så en anden ide jeg har, er at alliere sig med Greenpeace/WWF/Noah og diskutere med dem, om de vil være med til at gennemse vores miljøpolitik - give den et stempel for, om den holder vand ift. partiprogrammets mål om bæredygtighed.

Så, er der nogen, som vil være med til at diskutere/afholde polaer/arbejde for vedtagelse af absolut nytænkende strategier til, hvordan vi kan komme i gang med at redde jorden - og leve op til vores eget program på det punkt.
Så blev jeg lige lidt revet med af min frustration - håber det går :smile:

2 Synes om