Permakultur for flygtninge fortsat

Hej Alle Sammen, Vi har været super glade for at måtte deltage i Danmarks Bæredygtige fremtid.

Vi var til mødet med henblik på vores stigende flygtninge problem og vi fik talt med en masse mennesker og det var super dejligt.

Permakultur er et værktøj der bygger på positivisme og er bundet I et resultat, der giver et bæredygtigt resultat. I permakultur arbejder vi med opbygning af haver, huse, samfund, mennesker, dyr og økonomi, ja alle aspekter der i helhed skaber en god fremtid, hvor vi intentionelt, skaber et jordopbyggende samfund, så vores børn og børnebørn har den fremtid vi alle ønsker for dem.

Med flygtninge ser vi problemet med integration, forståelsen af nye kulturer, økonomi og frygten for at miste værdier som det er, og vi mener at permakulturens helhedsdesignssystem applikationer som en løsning på netop de problemer.

Samarbejde, tillid, forståelse og lykke er nøglen til success og det er både i Danmark såvel som i flygtningens egne lande som idag er ødelagte og næsten umulige at opbygge på nuværende tidspunkt.

Skriv eller ring hvis i vil være med til at hjælpe os med at realisere

61685298
Blizgar@hotmail.dk
www.permakulturen.dk

1 Synes om

Hej Dan

Jeg kommer fra Alternativets lokalkreds i Aalborg, og jeg har hørt, at du muligvis vil/kan komme op til én af vores tema-tirsdage og holde en workshop om permakultur for flygtninge. Det vil jeg glæde mig rigtig meget til, hvis det kommer i stand snart. Hav det godt så længe :slightly_smiling:

Mvh
Andreas