Ny og vigtig information omkring valg af ny Kultur- og Fritidsborgmester

Kære medlemmer i Alternativet København.

Så har vi ny information omkring valget af vores kommende Kultur- og Fritidsborgmester.
Det kommer til at foregå søndag d. 28/10. Det officielle program er fra 14.15-17.00, men man kan checke in fra kl 13.30. Da vi regner med, at der kommer mange mennesker, så er det vigtigt, at I kommer og checker ind i god tid. Vi vil gerne bede jer om at tilmelde jer begivenheden her, hvis I regner med at komme:
https://alleos.alternativet.dk/events/view/2686
I løbet af de næste par dage vil begivenheden og programmet opdateres og præciseres.

Der vil i løbet af de næste dage komme forskelligt valgmateriale. Fx. vil der i aften komme videoer fra de forskellige kandidater. Så følg med på vores Facebookside:
https://www.facebook.com/Alternativet.K/ eller på dialog: https://dialog.alternativet.dk/c/lokalforeninger/lokalforening-kobenhavn.

På lørdag vil der komme endnu et nyhedsbrev ud, hvor vi samler alt materiale, info mm.

Hvis I har nogle spørgsmål, som I godt kunne tænke jer, at vores borgmesterkandidater skal svare på, så må i meget gerne skrive dem til os på mailen her. Så sørger vi for at lave materiale, hvor borgmesterkandidaterne svarer på nogle af de spørgsmål.

Vi håber at se mange af jer på søndag.
Grønne hilsener
Bestyrelsen i Alternativet København

Spørgsmål kan også stilles i tråden her.

Spørgsmål til alle tre kandidater.
Jeg vil godt høre kandidaternes politiske holdninger til nogle af de lidt, i forhold til de indlysende kultur- og fritidsopgaver, eksotiske opgaver som også skal varetages af kultur- og fritidsborgmesteren. Jeg tænker især på opgaven som øverste politiske chef for kommunens Borgerservice, men også på opgaven som chef for opgaver indenfor alkoholbevillings- og restaurationsområdet og for den kommunale opkrævning. Tre, for borgerne vigtige områder, hvor der er også er mulighed for og plads til at sætte Å-aftryk.