Larmende stilhed

Måske er det bare mig der ikke følger de sociale medier og der sker en forfærdelig masse der, men synes det er nærmest lidt overvældende hvor lidt folk egentlig melder ud, der skal ledes godt og grundigt imellem linjerne for at hitte ud af hvem der nu har meldt sig ud eller har planer om det, er utilfreds med et eller andet og selv med læsning imellem linjerne er der ofte ikke noget at hitte.

Med folk her menes nok mest dem der har en form for tillidspost eller er folkevalgte.

Folk skal selvfølgelig have lov til at gøre deres stilling op personligt, men det her med “larmende stilhed” synes jeg peger imod et eller andet fundamentalt der er galt med kulturen i vores parti.

5 Synes om

Arne, vi er mange der har holdt vejret de sidste dage fordi vi afventede meldingen fra HB og fra Folketingsgruppen. Og den er så kommet nu.

I øvrigt er et af de mest levende steder en ret ny facebook-gruppe: “Alternativet 2.0 - Dialog mellem medlemmerne” . du er velkommen.

1 Synes om

Facebook kommer jeg nok aldrig tilbage til, men ellers tak for invitationen.

Nu er der jo så nok en masse mennesker der vil forsøge at gøre op hvor de nu hører til … mon det kommer til at foregå med samme larmende stilhed?
Jeg selv render ingen steder lige nu, har så heller ikke så meget at løbe væk fra :wink:

3 Synes om