Invitation til medlemsmødet den 18.-19. sept. 2021 i Fredericia fra Franciska Rosenkilde, Torsten Gejl og Trine Aslaug

Kære alle skønne alternativister

Vi vil gerne invitere jer til det, som skal blive det vigtigste og det bedste medlemsmøde i Alternativets historie.

Der er over hundrede kommunal og regionskandidater, der er trådt frem på scenen i hele landet for at repræsentere vores grønne Å i den sværeste tid, Alternativet nogensinde har oplevet.

Vi håber, at vi alle sammen kommer til Fredericia og hylder og støtter og træner vores kandidater og deres aktivister i deres mission, som er meget større end valg til kommunal- og regionsvalget.

Det handler om selve Alternativets genrejsning og overlevelse.

Det handler om at vise, at vi er derude, har styr på vores parti og stadigvæk formidler den grønneste og gladeste politik, vores land nogensinde har set.

Vi skal klappe vores kandidater afsted, kaste vores kærlighed efter dem og vise dem, at vi har deres ryg.

Og så skal vi alle sammen have en fællesoplevelse, der gør, at vi kan mærke, hvorfor vi kom med i Alternativet. At vi kan mærke hvorfor vi er her endnu.

Og vi kan mærke troen på og længslen efter at sikre en god fremtid for vores grønne fællesskab. For Alternativet.

Efter et vellykket sommergruppemøde, har vi nu haft tid til at færdiggøre et program, som vi glæder os helt vildt til at opleve sammen med jer. Meld jer til. Det er nu eller aldrig.

Foto

De grønneste hilsner fra Alternativets forperson, politiske leder og MF’er på vegne af Hovedbestyrelsen, Daglig Politisk Ledelse og KVRV21-styregruppen

HENT PROGRAMMET

TILMELDING

Deltager du begge dage, skal du tilmelde dig både lørdag og søndag

TILMELD DIG LØRDAG

TILMELD DIG SØNDAG

Hvis du vil vide mere om hvor du kan overnatte, kan du læse det i sidste nyhedsbrev.

Nøj, hvor ville jeg gerne kunne have været der i weekenden, men jeg er forhindret.
Jeg vil gerne ønske jer alle sammen et supergodt medlemsmøde og samtidig fortælle, at vi i Københavns Omegns bestyrelse håber på rigtig god tilslutning, når vi i samarbejde med københavnerne holder fælles arrangement fredag d. 24. september på Dronning Louises Bro med efterfølgende spisning, kommunal- og regionalpolitisk debat samt og hygge.
Hvis nogen af jer fra Nordsjælland ser det her eller får talt med Jesper Callesen eller Johnny Westh på lørdag, så må I geren give lyd fra jer. Vi vil nemlig meget gerne have jer med d. 24. september også.
Hyg jer i weekenden og på rigtig godt gensyn fra
Thomas Anker

1 Synes om

Kære Thomas Anker!

Som jeg husker det, har datoerne for landsmødet været udmeldt i temmelig god tid - men der kan selvfølgelig være helt andre årsager til, at du er forhindret…

Man kan som politisk interesseret have fokus på det lokale/regionale - men jo også det nationale/ globale samt det universelle…Det er muligvis for svært at være lige meget fokuseret i alle dimensioner…

Thomas Anker: Skal der være ulve på Sjælland? Jeg har i tidernes morgen boet tre år på kollegiet i Birkerød, mens jeg blev uddannet afspændingspædagog, så jeg ved, at der mange naturskønne områder i Nordsjælland…
NB:
Jeg deltager i landsmødet for at blive klogere på andre alternativister i et politisk perspektiv - og så kan det da godt være at det samtidigt kunne blive hyggeligt - det er ok :sunflower: :slightly_smiling_face:

Kærlig hilsen
Gunhild :sparkler:

Jeg ved det, Gunhild. Tak for tanken og kommentaren.
Det er simpelthen min tante og onkels diamantbryllup, der spænder ben.
Det kan jeg ikke lade være med at komme til.
PS: Beklager spam til alle andre - jeg stopper nu :wink:

OK! Men hvad er svaret på det med ulvene i Nordsjælland?

Benspænd?

Og hvad er så spam i din verden, Anker?

Du skrev til os alle sammen: At vi bare skulle hygge os på medlemsmødet…samtidigt med, at du så inviterede til møde, den 24. september - og også især Nordsjælland…

Spam :sparkler: :innocent:

Refleksion/ selvrefleksion - come one :innocent: