Hjælp til valgkampen!

Kære alle

Tiden flyver afsted. Her kommer en opdatering på hvor der er brug for hjælp de næste uger. Desuden har jeg vedhæftet et dokument der samler alle vælgermøder mm. Opbakning til de kandidater der er på er MEGET velkommen. Der hvor der er spørgsmålstegn mangler der en afklaring på hvilken kandidat der er på :slight_smile:

Her er der ´særlig brug for hjælp/opbakning:

1. Lørdag d.18.oktober kl.10.30-13.30 har vi Speakers Corner på Eblefestivalen. Det er lige over for det gamle rådhus. Vi deler smagsprøver på vegansk suppe ud plus agern og forhåbentlig foldere. Der er brug for hjælp i tidsrummet. Plus til at transportere udstyr derned. Vi mødes på p-pladsen ved Kvickly kl.9.45.

Vi skal bruge kaffe-kopper og skeer til uddelingen - det kommer tilbage. Så skriv gerne hvad du kan medbringe.
Vanebrud arrangement.pdf (359.3 KB)

1. 22.oktober kl16-17.45 har vi medlemsmøde hos Trine på Frederiks Alle 22, 8410 Rønde. Der er et andet arrangement kl18 så vi skal være effektive.

2. 25.oktober kl.10? Plakatophængning. Vi mødes hos mig på Dyrhøjvej 17, 8410 Rønde kl.10 til en kop kaffe, en nybagt bolle og en fordeling af valgplakater og ruter. Medbring gerne hjælpere, stiger, evt trailer, varmt tøj og snacks til dagen. Hvis der er stemning for det, kan vi mødes om aftenen til noget mad. Det kan vi snakke om d.22.

3. 27.oktober kl.19-21.30 Kalø Højskole. Vi inviterer til en aften om VANEBRUD i samarbejde med Radikale - evt andre partier. Den foreløbig invitation er vedhæftet. Når den endelig invitation er klar er der brug for hjælp til at sprede budskabet, da vi er sent ude… Hvilket er min skyld men livet I ved…

4. 11.november kl.12-ca14 får vi besøg af Franciskia. Vi mødes hos permakulturhaven Myrrhris, Friland 30, 8410 Rønde. Vi starter med en rundvisning der for at snakke fremtidens landbrug, går igennem Friland for snak om alternative boformer og slutter måske ved Kooperativet til en varm kaffe mm. ALLE ER VELKOMNE

5. 18.november VALGDAG. Vi skal stille med følgende til selve valghandlingen:

• Valgstyrer til MOLSVÆRKET Knebel. Det er fra kl7 og hele dagen.

• 1 valgtilforordnet til Mørke kl16.30-?

• 1 valgtilforordnet til Hornslet kl16.30-?

Jeg skal bruge tilbagemeldinger fra jer der kunne være interesserede i sådan en tjans senest d.21.oktober kl.19. Det plejer at være nogle hyggelige dage - der er forplejning og man får diæter for at deltage.

Hvis der er spørgsmål om noget af det ovenstående så kontakt Mette Foged på tlf 51807550.

Mange valghilsner
Bestyrelsen

Oversigt valgarrangementer_.pdf (101.7 KB)