Giv os dit input til sommergruppemødet

Herunder kan du som medlem af Storkreds Sjælland svare dette indlæg med dit bud på din proaktive målsætning. Vi vil bede dig skrive to-tre linjer om, hvad du, når kommunalvalget bliver udskrevet, allerhelst vil sige om vores parti og organisation, samt hvad du er mest stolt over, at vi er nået frem til.

På Sommergruppemødet arbejder vi alle forslagene sammen til én proaktiv målsætning, som skal geare Alternativet optimalt til kommunalvalget.

Sidste frist for indsendelse er torsdag d. 27.08.2020. Herefter tager din storkredsrepræsentant de 3-5 mest populære forslag med til Alternativets sommergruppemøde. Her koges forslagene sammen til én proaktiv målsætning for Alternativet.

Blandt de indkomne forslag trækker vi lod om en gratis billet med overnatning til landsmødet i Odense 26.-27. september.

1 Synes om

Jeg er stolt af at være med i Alternativet, fordi vi er et nytænkende, værdibaseret parti, der på få år har formået at opbygge et solid fundament, som danner udgangspunkt for en seriøs grøn og humanistisk politik - altid med fokus på de tre bundlinjer.

2 Synes om

Jeg er stolt af at være med i Alternativet, fordi vi har evne, reel vilje og ikke mindst mod til at adressere fremtidens udfordringer - både ifht den grønne, røde og blå bundlinje . Vi gør udfordringer til muligheder, og vi formår at tænke og vise løsninger, der gør det muligt for alle niveauer i samfundet (nationalt, regionalt, kommunalt og personligt) at slippe ‘vi plejer’ løsninger, hvor disse ikke mere fungerer.

2 Synes om

Jeg er stolt af at være med i Alternativet, fordi fordi partiet altid sætter klimapolitikken forrest før alle andre politiske prioriteringer. Alternativet er for en ansvarlige klimapolitik som Dansk folkeparti er for en uanstændig flygtningepolitik.

1 Synes om

Jeg er stolt af at være medlem af Alternativet fordi vi viser hvordan de tre bundlinjer er indbyrdes afhængige, at vi kommer i mål med den grønne omstilling ved at være socialt ansvarlige og økonomisk nytænkende. Og fordi Alternativet kommer med konkrete bud på hvordan vi skaber forandring, der giver Håb for den enkelte og for kloden.

3 Synes om

Input til sommergruppemødet
Da jeg skulle formulere min sætning tænkte jeg over, hvordan Å skiller sig ude fra andre partier.
Fordi det man er, og det man hedder, helst skal relatere sig til hinanden :wink:
Her kommer min sætning:
“Jeg er stolt af at være med i Alternativet, fordi vi tør være firstmoovers på grønne, sociale og økonomiske områder, OG fordi vi er dem, som altid står på mål for bæredygtighed og ligestilling.
Vi går det selvom vi er få, og sidder meget alene i byråd, regionsråd og Folketing, det er jeg stolt af”
Grønne hilsener Lene Ezzaaf

1 Synes om

Jeg har lavet et IKIGAI for Å
(En definition af grunden til at jeg hver dag står op og med glæde fortsat engagerer mig i vores fælles projekt):
”Alternativet er den politiske bevægelse, som ønsker, tror på og arbejder for, at alle mennesker kan leve (frit) og trives i pagt med naturen og hinanden”.

Ha`et godt sommergruppemøde!

Alternativet er uafhængig af gamle ideologier og tænker revolutionerende visioner for det næste Danmark. Vi har ikke pragmatiske lappeløsninger på vores politiske platform, men ideer og forslag, der ændrer virkeligheden og lægger op til det næste historiske skridt for samfundet og verden. Men vi kan tage små begynderskridt i den rigtige retning og pege på kommunal støtte til unge grønne iværksættere, forsøg med borgerløn til folk på overførselsindkomster og selvkørende el-busser.

Kære alle
Jeg er stolt af at være medlem af Alternativet fordi, vi inspirere til nye veje med håb og handling.
Vi har konkrete løsninger på alvorlige problemstillinger.
Vi bevarer vores håb for fremtiden, på trods af forbigående modgang.
Vi har indre glæde og hopla. :green_heart:
Knus Lene

Dette emne blev automatisk lukket efter 6 dage. Nye svar er ikke længere tilladt.