Giv os dit input til sommergruppemødet

Herunder kan du som medlem af Storkreds Bornholm svare dette indlæg med dit bud på din proaktive målsætning. Vi vil bede dig skrive to-tre linjer om, hvad du, når kommunalvalget bliver udskrevet, allerhelst vil sige om vores parti og organisation, samt hvad du er mest stolt over, at vi er nået frem til.

På Sommergruppemødet arbejder vi alle forslagene sammen til én proaktiv målsætning, som skal geare Alternativet optimalt til kommunalvalget.

Sidste frist for indsendelse er torsdag d. 27.08.2020. Herefter tager din storkredsrepræsentant de 3-5 mest populære forslag med til Alternativets sommergruppemøde. Her koges forslagene sammen til én proaktiv målsætning for Alternativet.

Blandt de indkomne forslag trækker vi lod om en gratis billet med overnatning til landsmødet i Odense 26.-27. september.

Jeg er stolt af at være medlem af Alternativet, fordi de emner der er aller vigtigst for mig er formuleret her. Det drejer sig om det gode liv, som jeg mener at vi kun opnår, når vi favner hinanden, os selv og vores samlede klode.
Vi har stadig brug for at arbejde for mere trivsel i hele befolkningen - derfor kortere årbejdsuge
Vi har stadig brug for at arbejde for klimaet! Det er på dagsordenen efterhånden alle steder, men ambitionerne skal følges helt til dørs. Det kræver en kulturforandring, som jeg ser Alternativet som en nødvendighed for at kunne gennemføre.
Vi har stadig brug for en kulturændring i det politiske rum, så vi kan tale sammen med respekt og værdighed, hele vejen rundt.

2 Synes om

Dette emne blev automatisk lukket efter 6 dage. Nye svar er ikke længere tilladt.