Borgerlønsgruppe-fil. Intern besked [på tværs af platforme]

Hvis man endelig skal slå noget op inden sommerferien går helt igang, kan det vel være på en regnvejrsdag :slight_smile: … Igen, man/I kan vente med at læse det til efter ferien … (men nu da jeg var i gang med at skrive det, kunne jeg lige så godt slå det op - passer desuden lidt til et opslag allerede)

{Meta på tværs af platforme:}
[PPS: Det kan være vi skulle have oprettet det her som en FB-side og ikke en FB-gruppe … kan nemlig ikke tilføje filer - I kan dog læse filen her på Dialog]

Som et skakspil ….pdf (340.9 KB)

NB: Til Dialoglæsere udenfor PF-BI arbejdsgruppen der læser dette - overvej at tilslut dig vores Facebookgruppe :slight_smile:

Hej Thomas!
Jeg har ikke hørt om PF-BI gruppen. Jeg kan ikke lige greje, hvad det står for.:joy: Jeg var medlem af den gruppe, der lavede vores vision om borgerløn og skrev rapporten. Jeg vil selvfølgelig gerne være med i gruppen, og jeg kan godt lide din strategiske indgangsvinkel til det.

Jeg arbejder i øjeblikket for et Fremtidens Jobcenter, der er et forslag tilknyttet borgerløn og “ydelser uden modkrav”. Selvom der indføres borgerløn eller ydelser uden modkrav har borgere brug for en hjælpeinstitution/virksomhed til at komme i gang med eller videre i deres arbejds/samfundsaktivitetsliv.

Så, jeg vil gerne høre fra jer. Hvilken FB gruppe taler du om?

1 Synes om

Således godkendt på FB-gruppen (PS: Christa, det kan være vi omformer gruppen til en FB-side senere/til efteråret … har noget at gøre med vedhftning af filer etc)