Vil du på mit plakathold?

Kære venner

Så er vi i valgkamp - og vi har virkelig brug for dig!

Det er en vild følelse, men jeg er simpelthen så glad, for timingen for Alternativet er perfekt i mine øjne! Det er lykkes os at skabe en grøn politisk samling mellem Grøn Alliance, Klimapartiet Momentum og Alternativet, og så er Uffe Elbæk vendt hjem. Samtidig går meningsmålingerne den rigtige vej, og kommentatorerne taler pænere og pænere om os. Det er alt sammen godt!

Jeg skriver for at spørge jer om hjælp. På lørdag kl. 12:00 lyder startskuddet for plakatophængningen, og der har vi brug for alle gode kræfter.

Så har du lyst til at sætte plakater op med mig, så skriv til Mads på mads.due.hansen@ft.dk, og sæt kryds i kalenderen lørdag kl. 10:00 . Dér mødes mit plakathold i Liflandsgade 2 . Her vil bliver der uddelt ruter, plakater og strips, så vi alle kan køre ud og være klar på “de gode steder” i god tid før kl. 12:00, hvor starten går. Tag rigtig gerne en ladcykel og en lille stige med, hvis du har!

Jeg håber, du har lyst til at give en hånd og bidrage til den - måske vigtigste - valgkamp i Alternativets historie.

Kærlig hilsen

Franciska