Vil du med til Fanø Pride?

Alternativet Aarhus tager til Fanø Pride

Onsdag den 11. juli 2018 holdes Fanø Pride for første gang, og det vil vi gerne bakke op om i Alternativet Aarhus. Vi er derfor ved at samle en lille delegation, der tager til Fanø :slight_smile:

Programmet for Fanø Pride ser sådan her ud:
Kl. 18.00 Åbningstale ved borgmester Sofie Valbjørn (Alternativet)
Kl. 18.15 Paraden starter
Kl. 19.30 Paraden slutter og festen starter

Du kan læse mere om Fanø Pride her:
www.fanoepride.dk

Planen at køre fra Aarhus omkring kl. 14 og være hjemme dagen efter cirka samme tidspunkt. Rasmus Foged lægger indtil videre bil til og har plads til 7 i bilen, så vi starter med at fylde den op. Hvis der er flere, der gerne vil med, så finder vi nok også en løsning på det.

Vi er i gang med at arrangere overnatningen, så vi ved ikke endnu, om det bliver privat, vandrehjem, campingplads eller noget helt fjerde :slight_smile:

Hvis du gerne vil med, så send en mail til Rasmus.foged@alternativet.dk eller ring på 22466915.

Glade, mangfoldige sommerhilsner :sun_with_face:

Rasmus Foged
Regionsrådsmedlem

1 Synes om

Nej tak men al ære og respekt for paraden, anser bare ikke LGB personer som udsatte minoriteter.
Transseksuelle har dog fortsat en kamp at kæmpe på linje med andre svært udsatte minoriteter i Danmark.
(Psykisk syge, hjemløse, stofafhængige, arbejdsløse, for at nævne i flæng)
God Parade.:grinning:

Ja jeg ville godt have været med - hvis der er noget til næste år - er jeg frisk på at deltage.

Fanø Pride var en stor succes, og det bliver helt sikkert også anholdt næste år. Jeg vil også gerne med næste år, så lad os se, om ikke vi kan lave en fælles tur fra Aarhus igen i 2019 :slight_smile:

Fedt - det vil være mig en glæde at deltage næste år.