Vil du med bag kulissen, når valgkampen ruller i Østjylland?

1

Kære medlemmer i Østjylland

Jeg søger to frivillige kampagnemedarbejdere til folketingsvalget. Vi er allerede fire på holdet. Vi mangler to mere.

Måske er det dig?

Hvad går det ud på?

Du bliver en del af et kampagneteam på ca. 4–6 personer. Du er medskaber og kan bringe dine kompetencer i spil.

Du får:

• Indsigt i politisk kommunikation og kampagnearbejde helt tæt på
  • Medindflydelse på budskaber, retning og konkrete kampagnegreb
  • Adgang til maskinrummet, når det hele går løs
  • En intensiv weekend-uddannelse i København fra fredag 20. februar kl. 19 og d. 21. februar kl. 13 - 18 underviser er stifter af Alternativet og KaosPiloterne, Uffe Elbæk

På uddannelsen går vi benhårdt til budskaberne i udvikling af mærkesager og kampagne, og du vil kort sagt få praksisviden og værktøjer, som du kan bruge med det samme og senere i livet.

Hvem er du?

Jeg leder efter nogen, der både kan mene noget og lytte, og som ser kampagne som holdsport, Om dig håber jeg, at…

• Du brænder du for at få klima, natur og miljø på dagsordenen
  • Dit hjerte banker også for det sociale område
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar, men ser også et respektfuldt samarbejdet med andre som givende
  • Du har mod på at være med til at lave små film eller andre opslag til sociale medier (især instagram), måske skrive et debatindlæg eller hjælpe med at arrangere en debat eller gadearrangement
  • Du vil gerne tage fat - også når der skal laves kaffe
  • Du kan navigere i kaos, når det går lidt stærkt
  • Du har lyst til at lægge frivillige timer før og under valgkampen
  • Mulighed for at være bosiddende i Aarhus eller omegn under valgkampen

Det er en frivillig stillingen uden løn.

Hvem er jeg?

Jeg hedder Torsten Gejl og er spidskandidat i Østjylland. Jeg har siddet ti år i Folketinget for Alternativet, og jeg kæmper for klima, miljø og natur og social retfærdighed.

Jeg elsker at lave aktivisme til politik, fx når jeg dykker ned på havets bund for selv at opleve problemerne og bringe dem videre ind i Folketinget.

Bemærk!

Det er en frivillig stillingen uden løn.

Tiden er knap, fordi jeg skal melde holdet til uddannelsen meget snart. Derfor har vi kort tid til at finde de sidste to på holdet, så skynd dig at sende en kort mail om dig. Kan du ikke på uddannelsesdagene i februar, så angiv blot det - det er ikke et krav men en mulighed.

Send en mail til: torsten.gejl@ft.dk
Skriv i emnefeltet: “Kampagneteam”

Jeg glæder mig til at høre fra dig

De bedste hilsner fra Torsten