Vil du hjælpe os med én ting?

Kære medlem

Vi har én ting, vi gerne vil bede dig om. Å begynder at ligge på den gode side i meningsmålingerne, og det er ikke mindst på grund af jer fantastiske medlemmer, som bidrager til den grønne bevægelse.

Det er så vigtigt, at vi får endnu flere til at sætte deres kryds ved liste Å d. 1. november - og det vil vi gerne have din hjælp til.

Sammen laver vi én “Jeg stemmer Alternativet”-kampagne på sociale medier, så vi kan videregive alle vores gode grunde til at stemme Alternativet til vælgerne.

Det, du skal gøre, er:

1. Skriv en tekst, som starter med “Jeg stemmer Alternativet, fordi…” efterfulgt af din vigtigste grund til at stemme/være medlem af Alternativet. Et par eksempler kunne være:

  • Jeg stemmer Alternativet, fordi jeg vil have en 30-timers arbejdsuge.
  • Jeg stemmer Alternativet, fordi jeg vil passe på kloden til mine børn og børnebørn.
  • Jeg stemmer Alternativet, fordi der ikke skal være gift i vores drikkevand.
  • Jeg stemmer Alternativet, fordi forureneren skal betale.
  • Jeg stemmer Alternativet, fordi vi skal stoppe Lynetteholmen/Kattegatforbindelsen/Egholmlinjen.
  • Jeg stemmer Alternativet, fordi vi skal have uddannelser uden stress.
  • Jeg stemmer Alternativet, fordi der er brug for en grøn stemme i Folketinget.

Eller lige det, du synes, er den allerbedste grund til at stemme Alternativet. Hvis du har lyst kan du derefter uddybe i teksten.

2. Post din tekst på dine sociale medier. Allerhelst med et billede af dig selv. Alternativt med et billede, som viser din grund til at stemme på Å - det kunne være et billede af naturen, af dine børn, din mad, din cykel eller noget helt tredje. Hvis du ikke har lyst til selv at tage et billede, kan du bruge grafikken i nedenstående link.

Tusind tak for hjælpen til jer alle, og fortsat god valgkamp derude.

Grønne hilsner
Sekretariatet

billede Hent den her eller brug billedet ovenfor.

Giv din stemme til ALTERNATIVET :negative_squared_cross_mark: - fordi det kan sikre sejren til RØD blok.