Vil du hænge 5 plakater op for Alternativet?

Kære 138 medlemmer i Storkreds Sydjylland!

138?

Ja, vi er blevet 16 mere i løbet af de sidste to uger!

Det har også medført, at vi skal have et opstillingsmøde mere til nogle flere kandidater. Vi vil gerne være mindst 13 kandidater hernede!

Vores seks kandidater – og snart suppleret med en håndfuld flere – er SÅ klar til både ophængning af plakater og deltagelse i debatter. Har du kendskab til lokale debatter eller valgarrangementer, eller vil du lave et arrangement sammen med en af kandidaterne, så skal du endelig kontakt Nilas og Aneline via storkreds.sydjylland@alternativet.dk eller på telefon.
plakater i st. darum
Storkredsen fået en masse plakater hjem – De står på lageret i Kolding, og de skal jo snart hænges OP!

Der er 300 store og 160 små temaplakater, og vi satser på at købe noget der ligner 400-500 personlige plakater – Der er pt. bestilt 350 kan jeg forstå, og der er lidt flere på vej.

Og op skal de jo, og hvis vi gør det solidarisk, skal vi hver især blot

hænge 5 plakater op!

Til gengæld har Torben, Edvard og Nilas lovet, at de gerne sætter en L A N G dag af til at køre ud med dem. Og hvis du er frisk på lidt mere end 5 plakater, kan man jo tage lidt flere - fx 10, 15, 20, 50 stk.!

Skriv til edvard@bb-soft.dk, torben.nicolaisen.hb@alternativet.dk eller storkreds.sydjylland@alternativet.dk og fortæl hvor mange du vil have. Hvis du har idéer til hvilke budskabsplakater, der vil fungere godt hos jer, så skriv til os – så sender vi en oversigt over dem, vi har bestilt.

HUSK AT skrive hvem du er, en adresse og hvor vi kan stille dem!

Storkreds Sydjylland

Bestyrelsen

1 Synes om

Fantastisk!
Jeg cykler meget gerne rundt med 100 plakater sammen med Nilas - og så ønsker jeg samtidigt at komme i samtale med menneskene på vores vej. Og jo det kommer nok til at tage mere end en LANG dag - jeg sætter meget gerne mange dage af i segmenter af tre timer her og der - grib valgkampen som omcyklende menneske…

Kærlig hilsen
Gunhild :sparkler: