Vi har brug for flere kræfter i storkredsbestyrelsen

Se denne video som jeg har indtalt i første forsøg:grin:
nyhedsbrev

Hej alle I dejlige Alternativister

Vil du være med til at finde et mangfoldigt hold af kandidater til kommunal-, regionsråds- og folketingsvalg?

Eller er du interesseret i at skabe de bedste rammer for kommunikation og vidensdeling blandt Alternativets medlemmer, tillidsvalgte og vælgere i Østjylland?

Så er det lige præcis dig vi har brug for i bestyrelsen!

Der er også opgaver med at involvere Østjyske medlemmer i vores folkevalgtes arbejde, samt skabe bedre rammer for demokratisk inddragelse og politisk kommunikation - og alt sammen i tråd med vores visioner for en ny politisk kultur.

For dem der ikke ved hvem jeg er, så hedder jeg Thomas Quist Mortensen og har i de sidste to år været medlem at storkredsbestyrelsen i Alternativet Østjylland.

Det har været spændende og lærerigt. Jeg har været glad for de mennesker jeg mødt og dem jeg har arbejdet sammen med. Vi har begge år haft en god stemning og gode samtaler i bestyrelsen.

Jeg personligt får en del nye ting jeg skal lave i løbet af det næste års tid og derfor mener jeg ikke at det er ansvarligt af mig at fortsætte med at sidde som forperson for bestyrelsen, som jeg gør nu.

Jeg synes derfor, at du skulle overveje om det ikke kunne være interessant at være med i bestyrelsen i Alternativet Østjylland. De 6 der sidder i bestyrelsen nu, har ikke meldt at de ikke genopstiller, så der er gode folk der fortsætter vi har bare brug for flere kræfter i bestyrelsen specielt med kommunikation. Derudover en person som ønsker at være forperson.

Er du nysgerrig, så ring til 42736897

Tidsfristen for at stille op til bestyrelsen er allerede i morgen 23/8 kl 2359

Din begrundelse for at stille op skal indsendes til thomasqmdk@gmail.com

med emnet “Opstillingsgrundlag til storkredsbestyrelsen”

Opstillingsmødet finder sted 21. september kl.11 - 15 i vores lokaler

Jægergårdsgade 164A, 1. sal, 8000 Aarhus.

Jeg glæder mig til at hører fra dig.
Vh.Thomas Quist Mortensen