Vi er her endnu

Kære Alle sammen.

Hold nu op hvor er I bare seje. Der sker så meget rundt om i Storkredsen, at jeg er sikker på, at lokalforeningerne er fuldt selvkørende inden udgangen af 2016.

I har måske undret jer over “tavsheden” fra Storkredsbestyrelsen, efter årsmødet i marts. Det er ikke fordi vi har glemt jer. Tavsheden skyldes en række personlige omstændigheder fra min side.

Det forholder sig sådan, at få dage efter Årsmødet var jeg nødsaget til at tage til Vietnam for at hjælpe et alvorligt sygt familiemedlem med at blive indlagt og stabiliseret. Det tog os 14 dage, før han var stabil nok til, at der ikke var brug for os derude. Få dage efter hjemkomsten til Danmark, havde vi desværre indbrud, mens vi lå og sov. Så jeg har ikke haft overskud til så meget andet end at få mine hverdage til at hænge nogenlunde sammen.

Noget af det mest vanskelige for mig efter indbruddet har været, at de stjal min taske med ALLE mine Alternativ noter samt min computer med ALT hvad jeg har lavet gennem de sidste 3 år. Det betyder også at samtlige maillister vi lavede til delvist de aktives dag, og til årsmødet er væk. Så vi har ikke noget overblik over alle jer gode mennesker, der skrev jer på diverse teams.
Vi prøver hurtigst muligt at få genskabt nogle af dem ud fra hukommelsen, og så kommer der snart en ny mail ud, hvor der bliver mulighed for at tilmelde sig grupperne på ny. Det giver også jer, der ikke var med til Årsmødet og Aktives dag, mulighed for at melde jer til.
For at vi kan få genskabt grupperne bedst muligt må I meget gerne komme med input, hvis I kan huske nogen af dem.

Den resterende bestyrelse valgte, da jeg tog afsted, at afvente med at konstituere bestyrelsen indtil jeg var på banen igen, så vi kunne gøre det i fælleskab, og så har de taget sig af de adhoc-ting, der har været i mellemtiden. Vi afholder konstituerende bestyrelsesmøde den 9/5-2016, og så kommer der selvfølgelig mere information fra os.

Jeg glæder mig til, at komme tilbage til jer alle sammen og være med til at bygge Alternativet op i Storkreds Sjælland.

De bedste hilsner
Lea Lie
Medlem af bestyrelsen for Storkreds Sjælland

Dejligt at du har klaret det hele! Vi glæder os til at se dig igen. Og du er selvfølgelig velkommen 8/5 i Pakhuset til POLA i Odsherred :innocent:
Der er god brug for dig, for der sker så mange ting hele tiden.

I øvrigt en rigtig fin ting, at udsende nyhedsbrev ved hjælp af dialog og at lokalafdelingernes bestyrelser selv kan trække medlemslister fra AlleOs. Så slipper I for det.