Valgtilforordnede til EP24 i Næstved

Kære medlemmer

Ja, beklager meget dette kommer ud til alle medlemmer i kommuneforeningen, da nyhedsbrevet primært henvender sig til vores medlemmer bosiddende i Næstved kommune.
Men desværre giver Alternativets system ikke mulighed for, at man kan skrive til alene til medlemmerne i én kommune, når man er flere kommuner samlet i den samme kommuneforening.

EP24 valg i Næstved

Jeg har været til møde i Næstved i dag, for at blive orienteret om hvorledes valgforordnede fordeler sig på de enkelte partier, på hvilke valgsteder, og hvilke deadline datoer der er gældende.

Alternativet har som sådan ikke fået tildelt nogle pladser, men vi har alligevel mulighed for at melde en person (eller flere) ind i systemet.
Det skal vi gøre inden onsdag den 8. maj kl. 12.00

Så hvis nogen gerne vil repræsentere Alternativet som valgtilforordnet til EP24, så er det om at skrive til vores mail sydsjaelland@alternativet.dk hurtigst muligt, så øges chancen for at vi kan få nogen repræsenteret.

En anden mulighed er, at man kan få en af det der hedder “frivillige pladser”.
Her er det ikke nødvendigvis medlemmer af Alternativet der kan få en plads, men det kan også være nogle borgere man i organisationen kender, og som gerne vil være valgtilforordnet.
Her har vi mulighed for at melde nogen ind i perioden fra onsdag den 8. maj kl. 14.00 til mandag den 13. maj kl. 14.00
Jeg har selv et par muligheder i tankerne, men mit netværk i Næstved er ikke stort, så hvis I skulle have nogle i jeres netværk, som godt kunne tænke sig at prøve at være valgtilforordnet, så skal der igen skrives til vores mailadresse sydsjaelland@alternativet.dk hurtigst muligt.

Mød Partierne i DR Byen onsdag den 1. maj

Til sidst en opfordring der gælder alle medlemmer af kommuneforeningen, ikke kun medlemmerne bosiddende i Næstved kommune.
Det er en opfordring til at deltage i ovennævnte arrangement.
Se nærmere om det her

Mange tak for jeres tid.
Pas godt på jer selv og hinanden :green_heart:

På bestyrelsens vegne
Jan, Forperson