Valgmøder

Kære medlemmer

Først og fremmest en stor hilsen til de nye medlemmer vi har fået det sidste stykke tid … Altid dejligt at se nye medlemmer og medlemmer der kommer tilbage :green_heart:

Her kommer en oversigt over valgmøder med deltagelse af Alternativet, jeg på nuværende tidspunkt er klar over kommer i foreningens område, og hvor I så muligvis kan møde Alternativets kandidater:

Fredag den 21. oktober Jan i Haslev, “Torvet” på Jernbanegade, fra kl. 11.30

Mandag den 24. oktober Kirsten i Kalvehave, Den Gule Stald kl. 19 - 21
Mandag den 24. oktober Jan i Karise, Kulturhuset Leopold kl. 19 - 21

Tirsdag den 25. oktober Liselotte I Næstved, Herlufsholm Atletik kl. 18.15 - 19
Tirsdag den 25. oktober Jan i Ørslev, Ørslev Pizzaria kl. 19-22

Onsdag den 26. oktober Jan i Vordingborg, FGU/Vordingborg kl.13.15 - 14.30

Fredag den 28. oktober Jakob, Kirsten og Jan, Valgflæsk i Stege, SuperBrugsen Stege kl. 15 - 18
Fredag den 28. oktober Line i Haarlev (Ældresagen i Stevns), Haarlev Hallerne

Mandag den 31. oktober Liselotte i Bogø by, Bogø Portalen kl. 19 - 21

Ovenstående er kun hvad jeg kender til for nuværende, og kun indenfor kommuneforeningens geografiske område. Der kan sagtens nå at komme flere valgmøder i løbet af næste uge, så vil jeg prøve at holde jer opdateret.
Jeg har ikke på listen taget stilling til, om nogle af møderne er lukkede møder, men det tænker jeg nogen af dem er (f.eks. Herluftsholm og sådan noget som FGU og andre ungdomsuddannelser).

I må også meget gerne, hvis I ser, hører eller læser om nogen valgmøder i vores område, som ikke står på ovenstående liste, kontakte mig, så prøver jeg at gå videre med det til vores valgkampskoordinator.
På forhånd tak :pray:

Håber vi ses derude :green_heart:

Hilsen Jan