Valgkampsnyt. Midt- og Vestjylland

Så buldrer valgkampen derudaf og derfor kommer der her en opdatering.

Allerførst en praktisk meddelelse:

Medlemsmøde med deltagelse af Helena Brydensholt og Jonathan Ries torsdag d. 5. marts er aflyst / udskudt til efter valget. Nærmere herom til den tid.

Vi har som bekendt afholdt års- og opstillingsmøde.

Referat fra begge er vedhæftet dette nyhedsbrev

Vi har nu 6 velkvalificerede kandidater i Storkredsen: Nicklas Stampe Raabjerg, Steffen Tolstrup, Lina Sikora Christiansen, Peter Bilgrav Sørensen, Didde Krabbe Johannesen og Signe Sofie Larsen.
Støt dem. De laver et kæmpearbejde pt. og fortjener al den opbakning vi menige medlemmer kan levere,

Men vi har et hængeparti omkring formidling og ophæng af valgplakater / uddeling af flyers mm.

Den arbejdsopgave står Peter Bilgrav som koordinator for og i samarbejder med de andre kandidater har han lavet en køreplan :

Valgplakater

Valget kom jo lidt før, vi havde håbet. Men vi er oppe i omdrejninger. En af de ting, der drillede os lidt, var valgplakaterne, som ikke nåede frem. Jeg har snakket med Rasmus, der står for plakaterne, og han siger, at de sidste går i trykken i dag, og at de bliver leveret hos mig (Peter) tirsdag eller onsdag, da jeg er blevet udnævnt til lagerhotel for kredsen. Der er både personlige plakater, budskabsplakater, griseplakater mm. Det bliver så godt :slight_smile:

Det ser altså ud til, at vi er klar til at hænge op på lørdag. Hvis der er nogen, der kan være behjælpelige med ophængning i Viborg Øst kredsen og Viborg Vest kreds på lørdag, så må I meget gerne skrive en direkte mail til mig på alternativet@peterbilgrav.dk.

Så skriver jeg til jer og aftaler de nærmere detaljer for lørdag. Man er også velkommen til at hente plakater og hænge dem op søndag, eller når det passer i løbet af næste uge.

Det overordnede ansvar for plakatophængning i Silkeborg varetages af Inger Isaksen

ingeris@me.com. Har man lyst til at hjælpe til der så skriv til hende.

Ophængning i Herning og Holstebro varetages af Nicklas Raabjerg kandidat fra Herning. Kontakt Nicklas@stampe.nu

Ikast, Brande Ringkøbing, Struer og Lemvig: varetages af den lokale kandidat fra Ringkøbing Steffen Tolstrup, sribert@hotmail.com

Skive og opland varetages af Lina Sikora Christiansen, lokal kandidat fra Skive, linasikora@gmail.com

Forhåbentlig har vi også foldere, personlige postkort mm. fremme til weekenden.

Lad os på sat et solidt grønt aftryk på kredsen :slight_smile:

På vegne af kandidaterne i Midt-og Vestjylland

Peter Bilgrav Sørensen

Tårupgårdvej 7

8831 Løgstrup

tlf. 51 80 22 95

mail: alternativet@peterbilgrav.dk

Homepage: www.peterbilgrav.dk

Referat af opstillings- og årsmøde.pdf (199.1 KB)