Valgkampen lakker mod enden og nu skal der stemmes

Kære alle

En lang valgkamp er ved at være slut. Spændingen bliver udløst onsdag aften. For Alternativet og mig selv har det været som at være i Fårup Sommerland.

Der har været sjove ture i rutsjebanen, hvor man havde fornemmelsen af, at køre op og næsten kunne nå himlen, men så hoppede den ene vognstyrer over til robådene mens han råbte, “ rutsjebanen kører ad helvede til”, så kan det nok være at det gik hurtigt ned. Efter chokket vendte den gode stemning tilbage og ved grillen fik vi mange gode snakke om kødafgifter, livskvalitet og ikke mindst glæden ved at være sammen. Engang imellem blev grillen rigelig varm, det skete typisk når den aftalte kurs, blev for stram.

En enkelt eller to regnbyger blev det også til, men så havde vi heldigvis Jyllands Postens genoptryk af de problemer, der havde været i årets løb, som vi kunne holde over hovedet.

Engang imellem samlede de nogle meget vigtige folk på scenen, de udtalte sig om alting. Bagefter blev vi spurgt af de andre gæster, hvad det var de fine folk havde sagt, det vidste vi ikke noget om. Så vi fortsatte med vores forlystelser.

Jeg tror jeg har prøvet de fleste forlystelser, men min favorit er skattejagten, en forhindringsbane, hvor man kan arbejde alene, men profiterer af samarbejde og alle kan være med. Det er politik for mig, samarbejde om de rigtige løsninger, så alle kommer med.

Men nu er turen slut, så jeg vil bede jer alle om at bruge Jeres stemmeret, det skal da ikke være en hemmelighed, at jeg håber I stemmer på mig.

Måske ses vi til Grundlovsfest i Skørping eller valgfest på KaffeFair på Strandvejen 19 i Aalborg.

Grundlovsfest%20annonce%20SZ

Kl. 21.00 Fri Entre til Valgballet.

Storskærm med Valginfo fra TV2, udvalgte resultater streames med lyd. Prisuddeling til Valgets hjælpende hænder. De nominerede kåres i udvalgte kategorier. Lucy Mardou spiller af sin nye musik.

Kl. 23.30 – 02.00 DJ Michael Øhrberg vender vinyler. Storskærm med TV2. TV taler fra Å-kandidater og Uffe Elbæk streames med lyd.

Kl. 01.30 Fælles oprydning begynder.

Kl. 02.00 Slut, KaffeFair forlades.

De bedste hilsner
Susanne Zimmer