Update december 2021

Kære Alle Alternavister i Gribskov,
Der er lidt nyt fra Fronten;

Vi/Alternativet/jeg har fået en bestyrelsespost i
Ungdomsskolens bestyrelse, med suppleant fra SF ved Mathias; Som gælder for hele byrådsperioden; og som jeg selv har peget på som en mulig og interessant post.
Det er dog stadig uofficielt.

Det aftalte §17,4 udvalg er ikke nedsat endnu. Så der får vi også en post.

Vores initiativ under valgkampen mht Den grønne Dagsorden, har fået samlet 11 aktive fra lokale og handlekraftige folk, der gerne vil arbejde videre. Næste møde er d 23/1-22 kl 16:30-18;45 i DronningMøllehuset (Dronningmølle Strandvej 645b- P-plads på Dronningmølle stationsplads) hvor alle er velkomne.
Jeg har også slået det op på facebook i vores gribskov gruppe.

Vores andet initiativ med et kvindenetværk af kommende grønne investorer har også afholdt sit andet møde.

Nordsjællandskredsen holdt evalueringsmøde i søndags; hvor vi samlede viden, erfaringer og fortællinger fra valgkampen. Bina Seff samlede ordene; og fremsender referat.

Vores lille lokalforening stod overfor en sammenlægning, her efter valget.
Tak til Mogens Lebeda for at holde skruen i vandet som kassemester; hele vejen. :pray:t3::clap:t3::clap:t3:

Da jeg undersøgte vores muligheder; blev det lidt mere kompliceret end vi lige havde regnet med; og da vi havde lovet Mogens at han kun lige førte regnskab året ud, måtte der findes en løsning.

Og den bød sig til fra uventet side; kasseren fra Helsingør lokalforening foreslog simpelthen sig selv, som kasserer, i de næste par år.
Kæmpe tak til Ditte Kanstrup for at ville tage vores regnskab :pray:t3::pray:t3:!
billede|690x782

Det betød så at vi pludselig skulle omkomstituere os, da Leif også kun havde lovet at sidde i bestyrelsen til valget var afholdt. Også Tak til Leif :pray:t3::pray:t3:

Det ordnede vi så på alternativ vis; over to mails :wink:

Så nu har Lokalforening Gribskov Alternativet to menige bestyrelsesmedlemmer
Simon Riget
Jens Christian
Og en fungerende formand nemlig
Undertegnede : Maud Margrethe.

Tak til Simon, som også er vores HB medlem, og Jens Christian :pray:t3::pray:t3:

Og tak til Thorbjørn, som har været ekstern konsulent direkte fra Julemandens eget land :pray:t3::pray:t3:

så med disse nyheder ønskes Alle en god december
Og del endelig fra facebook og med andre I kender der ku tænke sig at være med fremadrettet.

Grønne Hilsner Maud

Godt kæmpet! Fortsat god kamp - og gerne uden facebooke… :wink:

Kærlig hilsen Gunhild :sparkler: