Uffe på Besøg og Valgkamp

Kære Alternativister i Lyngby-Taarbæk,

Beklageligvis troede jeg at dette nyhedsbrev var afsendt d. 9/10, men der har jeg vist lavet en fejl, i får det hermed nu.

Valget nærmer sig og vi har fået travlt med at forberede til valgkamp.
Som tidligere skrevet kommer Uffe Elbæk forbi Lyngby-Taarbæk, idag 16.30-18.30 se mere her, vi håber selvfølgelig at se så mange af jer så muligt.

D. 21 & 22 oktober afholdes der workshop i Albertslund hvor de producerer “store Å”, hvis nogen af jer skulle have lyst til at deltage en af dagene vil det være fint at få vores lokalforening repræsenteret.
Se mere info sidst i dette nyhedsbrev.

Fra næste mandag og indtil valgdagen vil vi afholde aftenmøder ugentligt hver mandag fra kl. 19 af, i Frivilligcentret. Disse er åbne for medlemmer.

Ønsker du at være med til valgkampen så skriv til os på lyngby.taarbaek@alternativet.dk.

Med Venlig Hilsen
Jarl Lundin Overbeck
Forperson Å.LTK

Syweekend Info :
Kære Alternativister i Købehavns Omegn :green_heart:

Så skal vi have produceret de sidste 7 Å´er, så alle i KOS har et stort Å at gå valgkampen imøde med.

Weekenden d. 21. og 22. oktober mødes vi i Albertslund…nærmere betegnet i “Alrummet”,
som har adressen;
Bibliotekstorvet 1, Albertslund
(se vedlagt kort)

Vi starter kl. 10.00 om lørdagen og slutter senest kl. 22.00.
Samme tid om søndagen.

Vi starter med lidt morgenmad, kaffe, te mm., hvor vi finder ud af at fordele opgaverne.
Der vil være forplejning dagen igennem med mad og drikke, frugt og snacks.

Vi sørger for at al materiale er på stedet…dog vil vi få brug for flere symaskiner.
Så de af jer som har sådan en, må meget gerne tage den med.

Vi vil også få brug for biler til hjemtransport af de færdige Å´er.

Det er sådan, at de lokalforeninger, som er repræsenteret i weekenden, primært er dem, som kan drage hjem med et Å.

Har du tid og lyst, så giv mig gerne et ring eller en SMS.

Glæder mig til at se så mange som muligt.

Jette Vestergaard - 60 65 42 88