Tilmelding til arrangementer uden at være bruger af Facebook

Det er herligt at se, at der er gang i så mange spændende ting i Alternativet.

Som nyt medlem har jeg dog oplevet, at tilmelding til arrangementer sker gennem Facebook. Da jeg ikke ønsker at bruge det medie (som jeg i øvrigt synes strider mod flere af Alternativets værdier, men lad nu det ligge), så bliver det bare lidt mere bøvlet at engagere sig.

Når vi nu har alternativet.dk - som vi selv er herre over - hvorfor så ikke holde tilmeldinger her? Det må da være en smal sag at koble et tilmeldingssystem på, som alle kan bruge, uanset hvor de er.

Det er forhåbentligt accepteret at tilmelde sig arrangementer uden at være bruger af Facebook, men det ville være mere logisk, hvis man kunne tilmelde sig direkte her på alternativet.dk.

Vh. Nicolas

6 Synes om

Ja, det er faktisk op til lokalforeninger, storkredse og hvem der nu ellers arrangerer arrangementer, hvilken slags tilmelding de vil benytte. Det er muligt at bruge vores eget i kalenderen, hvis der er tale om gratis arrangementer.

Kalender: AlleOs // Alternativet

Hej Thomas

Tak for svar. Jeg er stadig helt grøn her i Alternativet, så må lige lære, hvordan det fungerer. Tilsyneladende havde jeg hidtil kun set aktiviteter, hvor der er tilmelding via Facebook; derfor havde jeg bildt mig ind, at dette måtte være normen. Heldigvis er det ikke sådan, og jeg er nu bekendt med den direkte vej. Glimrende.

Vh. Nicolas

Klart - det er også helt forståeligt, for det er også ret nyt, så det er ikke sikkert, at du har fået information om det :slight_smile:

Kirsten Vendelbo

Jeg er heller ikke på Facebook og har heller ikke tænkt mig at komme det - og jeg bliver også lidt ærgerlig over, at alt åbenbart foregår der. Synes også, at alternativet.dk må være det rette forum
kh
Kirsten

2 Synes om