Til Lokalforeninger og Storkredse: Fællesindkøb af beachflag

Kære Lokalforeninger og Storkredse

Tilbage til den 13. november skrev vi her fra Køge rundt til jer alle for at høre om nogle af jer ville være med i fællesindkøb af diverse ting, som med fordel kan bruges under KV/RV21, men også i tiden efter.

Konkret står vi i skrivende stund overfor at kunne afgive bestilling inden nytår på beachflag af denne type: Beachflag med eget motiv | Discountprint onlinetrykkeri

Beachflagene er i 4 meters højde til en pris på kr. 1.141,50 pr. stk. (825,51 pr. kr. v./ 10 stk.) inkl. fodplade. Jordspyd kan tilkøbes for kr. 300,- pr. stk. (kr. 260,- v./ 10 stk.).

Beachflagene vil få vedhæftede “Alternativet”-logo påtrykt.

Der er i skrivende stund tilsagn fra:

  • Køge (2 stk.)

  • Halsnæs (2 stk.)

  • Storkreds Sjælland (4 stk.)

  • Storkreds København (?)

Beachflagene leveres til os i Køge, og vi må så i løbet af januar få fundet en vej til at få flagene ud til de retmæssige modtagere. Den tid, den glæde.

Vi forventer at afgive den endelige bestilling tirsdag den 29. december , så hvis I vil være med, så skal I give lyd inden da.

Med venlig hilsen

Forperson

Peter Kjær Hansen

Alternativet i Køge

Tlf. 2090 7779

4 Synes om

Godaften Peter, den mail har jeg ikke været opmærksom på. Helsingør lokalafdeling vil meget gerne bestille 1 Beach flag med fodplade, og kommer der bestillinger nok til at prisen falder 825,- vil vi gerne bestille 2 stk. Jeg er kasserer i lokalafdelingen :+1:
Bedste hilsner
Ditte
Helsingør lokalafdeling
Mobil 28833072

3 Synes om

Og jeg hjælper gerne med afhentning og udbringning :ok_hand::green_heart:

2 Synes om

Vil det være muligt at vælge standardhøjde 2m/3m? Og få individuel tryk? samtidig med at få 10 stk,s prisen for den valgte højde? Umiddelbart kan jeg ikke finde vedhæftede Alternativ-logo.

1 Synes om

Ikke umiddelbart. Så skal I selv bestille.

1 Synes om