Kære Sydkredsmedlem af Alternativet – både dig, der har været kandidat, og dig der har været den trofaste supporter!
Allerførst: VILD OG STOR TAK til dig, der stillede op til kommunal- og regionsvalget for Alternativet!
Der er blevet sat et tydeligt grøn-grønt fodaftryk rundt om i Sydjylland. Det er altså en bedrift i en egn af landet, hvor Alternativets politik ikke nødvendigvis hænger på træerne (endnu!). Men det lykkedes – fordi DU stillede dig frem, tog debatten og repræsenterede vores værdier.
Når man dykker ned i stemmetallene, ser man det klart: dér hvor der har været en Alternativet-kandidat, har der også været pæne stemmetal. Det kan vi sammen være både stolte og taknemmelige for!
TAK for din indsats – modig, kærlig og vedholdende.
Nu går vi ind i en lille pusterunde før næste folketingsvalg. Men bare en lille én!
For måske… ja måske er det nu, du skal overveje en rolle i folketingsvalget i Sydkredsen?
Som lokal isbryder for spidskandidaten?
Som spidskandidat selv?
Eller som førstegangskandidat, der tager springet?
Uanset hvad – så vil jeg utrolig gerne høre dit perspektiv på, hvilke politiske hovedemner vi i Sydkredsen skal prioritere i den kommende valgkamp.
Derfor inviterer jeg til et samtalemøde om vores politiske fokus,
onsdag d. 17. december, kl. 18.30–22.30
på Baunegårdsvej 37, Snoghøj.
Jeg sørger for tapas, så blodsukkeret (og humøret!) holdes stabilt hele aftenen.
Kan du ikke komme – så send dit input på mail, så bringer jeg det videre ind i debatten.
Efter emnedebatten vælger vi både kandidater og spidskandidat.
Kærlig hilsen
Gunhild – tlf. 71 78 50 81
Forperson, Alternativet i Storkreds Sydjylland