Tak for at vælge mig som ep-kandidat!

Med opbakning fra baglandet har jeg fået æren af at være blevet valgt som kandidat sammen med Jan Kristoffersen. Sammen skal vi repræsentere Alternativet Storkreds København samt Alternativet København ved det kommende Europaparlamentsvalg i 2024. Herudover repræsenterer jeg også Alternativets Unge København (ÅUK), hvilket jeg er utrolig stolt af!

Det bliver ti spændende måneder frem mod valget, og vi kommer til at kæmpe for et mere grønt og lige EU med fokus på bl.a.:

:honeybee: Klima, landbrug og natur: Landbrugsstøtten skal gå til plantebaseret, regenerativt, økologisk landbrug, og mindst 30% af EU skal være vild natur.

:rainbow_flag: Ligestilling og minoritetsrettigheder: Styrkelse af ligestilling, kvinders rettighed til abort samt beskyttelse af LGBTQIA±personers rettigheder.

:house: Ungdom og ulighed: Sikring af kvalitetsuddannelse på tværs af EU, unge iværksættere samt unges mulighed for at købe bolig.

Hvis du har lyst til at høre mere om kampagnen og valgkampen, så holder vi opstartsmøde til valgkampen d. 5 oktober kl. 18.00-21.00 i Ungdommens Demokratihus.

Link til begivenheden her: https://fb.me/e/2GpcXYJTb

#EP24 #Alternativet #dkpol

2 Synes om

Tillykke Karoline. Det er velfortjent

1 Synes om

Tak @Hekla_Hekla :slight_smile:

Kh.