Den tredje spørge- og lyttetime kommer til at omhandle kommunikation sammen med forkvinde Maj Baltzarsen og kommunikationschef Cristine Gliese.
Skriv dine spørgsmål, tanker og kommentarer i denne tråd mellem kl. 16-17 d. 7/4, hvor du kan chatte med Maj og Cristine direkte. Hvis du ikke har mulighed for at være med, når det går løs, kan du også kommenterer inden og få svar på dagen
Hvordan definerer og afgrænser i “kommunikation”? Hvis kommunikation er det, Cristine er chef for? Sekretariatets, hovedbestyrelsens, landsorganisationen, hele organisationen (inkl storkredse og lokalforeninger)? Kommuikation eksternt, internt mellem ledelse og medlemmer, eller medlemmers indbyrdes kommunikation med hinanden?
Hvor ligger beslutningskompetencen om, hvilke kommunikationsplatforme der fokuseres på - herunder hvad medlemmerne opfordres til at bruge indbyrdes?
Hvad gør I i ledelsen for at undgå ulighed i kommunikationen mellem medlemmer og ledelse?
Næste spørge- og lyttetime - ja men hvornår er det muligt at lægge spørgsmål ind? I nyhedsbrev af 8. april stod der at man skulle lægge spørgsmål ind senest d. 7. april til emnet kommunikation - altså dagen før nyhedsbrevet blev udsendt. Hvordan orienterer I os nu? Og med hvilken margin for at nå at komme med på kommunikationsmuligheden når vi taler om årsmødet?
I nyhedsbrevet d. 8. april stod der d. 14. april. Øverst her i tråden står der den 7. april, da det var den oprindelige dato, som blev udskudt til i dag, men som så heller ikke har kunne lade sig gøre pga. sygdom. Super ærgerlig synes jeg også.
Tanken er, at man kan skrive spørgsmål/ideer/kommentarer inden, hvis man ikke har mulighed for at være med mellem kl. 16-17 den pågældende dag. Hvis man har mulighed for det, så kan man så chatte med i det tidsrum, hvor en repræsentant fra hovedbestyrelsen og landssekretariatet sidder klar. Jeg forstår ikke helt det sidste spørgsmål om kommunikationsmuligheden når vi taler om årsmødet?