Spørge- og lyttetime #1

Hovedbestyrelsen og Landssekretariatet er værter for en spørge- og lyttetime for Alternativets medlemmer.

Vi forsøger os med et nyt initiativ, hvor medlemmer kan lytte, spørge og bidrage til hvad der sker i organisationen.

I morgen, torsdag d. 24. feb kl. 16-17, skydes det i gang med en chat med Erik fra hovedbestyrelsen og Brian fra landssekretariatet omkring projekter og 4. sektor.

Spørg ind til og lyt med om hvad der sker på projekt-, virksomheds- og 4. sektorfronten i Alternativet. Hvilken rolle synes du Altenativet skal spille? Hvordan støtter vi bedst ildsjæle og projekter? Hvad er 4. sektor egentlig og hvordan realiserer vi det?

1 Synes om

Øv Hvordan gør jeg? Har ikke chattet ffør. Går jeg på messenger?
Jeg er medlem på dialog.
Ruth Johnsen

Hej Ruth

Du kan følge med her og også skrive ligesom du har gjort med det her spørgsmål. Dejligt at du har lyst til at være med!

Kh Dea

Nu sidder vi klar til jeres spørgsmål :slight_smile: Hvis der da er nogen spørgsmål eller kommentarer :slightly_smiling:

Hvor var det I sad klar? Jeg kan ikke se noget sted/medie angivet i opslaget.

Næste gang vil det nok være en ide at annoncere det mere end en dag i forvejen,

Hej Nis

Man kunne chatte her på Dialog, hvor du også har skrevet din kommentar. Helt sikkert, vi sørger for det kommer med i nyhedsbrevet til næste gang.

Kh Dea