Skal du være danmarks bedste debattør?

Skal du med til debattræning? :sunglasses:

Be there or be square.

2 Synes om

Alternativets Unge holder nogle super fede debatworkshops, det kan jeg virkelig anbefale at være med til!

2 Synes om

Hvordan kan man/jeg bedst deltage og støtte op på sidelinjen…

1 Synes om

Hej Gunhild. Du må undskyld, at jeg ikke har fået svaret :slight_smile:

Hvis du er på sociale medier som Facebook eller lignende, så kan du støtte ved at dele og kommentere opslag, det bidrager til, at vi når længere ud.

Hvis du ikke er på sociale medier, så kan du blandt andet hjælpe ved at opfordre unge til at komme til et arrangement hos Alternativets Unge.

Kh.

Helt ok…Og det vil jeg gøre, dog ikke Facebook!
A pro pos det seneste skolevalg, så fulgte jeg udsendelsen, News og Co kl. 16 til 18. Der var den dag bl.a. direkte indslag fra Folketinget (jeg kan ikke lige huske rummets navn) Men jeg kan huske, at kameraet blev drejet 360 grader rundt og derefter den anden vej rundt. Og Å var ikke repræsenteret. Men der var i stedet to tomme runde højborde. Ved du hvorfor Å-unge ikke var repræsenteret på det tidspunkt?

1 Synes om

ÅU var repræsenteret hele aftenen :slight_smile:


Video fra Dansk Ungdoms Fællesråd på Facebook

1 Synes om

Jo, det så jeg heldigvis også! Og det var godt!
Hvorfor var I ikke med i sidst på eftermiddagsindslaget?

Jeg vil tro, at det du har set var, at ungdomspartierne var ved at sætte op? Og vi var nok bare ikke startet med at sætte op endnu. Ellers ved jeg det ikke.

Desværre var TV-situationen, at næsten alle ungdomspartier var synsmæssigt og lydmæssigt markant tilstede, men fuldstændigt fraværende var Alternativet ungdom. Ø var plastret til med Ø-reklamer og ingen mennesker ved bordet…
Så ved det TV-syn blev jeg i tvivl om Å´s ungdom var udeblevet pga. danske unges 5 vigtigst prioriterede valg generelt i DK, hvori klimaet ikke var repræsenteret.

Havde Å-ungdom fået samtidig indbydelse til medieindslag som øvrige partier?

…Du er smuk…står der på plakaten. Hvad betyder det? Hvorfor står der det på plakaten?

Kærlig hilsen
Gunhild

Kære, kære Karoline!
Hvis du skal være Danmarks bedste debattør (det er overskriften), så mener jeg, at du med fordel vil kunne udvikle dig politisk ved at svare konkret på spørgsmålene ovenfor på tråden…
For mig at se svarer du udenom med et håb om, at spørgeren (Gunhild) kunne “pareres” med en distanceret smukhed, herunder selvfølgelig indre smukhed, hellig smukhed? Hvad er det egentlig, at “Du er smuk” begrebet skal kunne kommunikativt?
Jeg ville håbe, at kommunikationen ej går på at levere yderligere dødvægt til de unge mennesker, som ej mener, at de er smukke nok…på grund af sociale - Læs venligst asociale medier.
Kærlig hilsen
Gunhild