Skal du med? Nyhedsbrev fra Alternativet i Rudersdal

Kære medlemmer af Alternativet i Rudersdal.

Medmindre I har befundet jer på en anden planet, så er det næppe gået jeres næse forbi, at vi i Alternativet (Å) står overfor et spændende valg. Nemlig et valg af en ny Politisk Leder (PL).

Udover valget af PL, skal der blandt medlemmer af Å også stemmes for en række ændringer i vedtægterne, omkring valg af PL.

I den forbindelse skriver jeg ud til jer på bestyrelsens vegne med et oprids omkring fire vigtige datoer. Jeg gør det, da vi i bestyrelsen finder det vigtigt, at alle har mulighed for at deltage og give deres besyv med. Du har som medlem af Å, altid en enestående mulighed for at være med, der hvor der sker noget. Det er en af de ting, som er en grundsten i vores parti.

Jeg har inkluderet links, som man kan klikke på, hvis man ønsker at være med (læse materiale/deltage i arrangementer).

Inden du klikker på links, er det nemmest, at du logger dig ind på alternativet.dk først.

10. januar 2020 kl.12.00.
Deadline for at tilmelde sig til den digitale afstemning om ændringer i vedtægterne.

Klik på følgende link og meld dig til:

Du kan også vælge at tage til Odense og være med. I så fald, kan du finde info om, mødet her:
https://alternativet.dk/nyheder/invitation-til-ekstraordinaert-landsmode-2020

Du kan købe billet til den 13/1 her:

Forslag til vedtægtsændringerne, kan du finde her:

13. januar.
Aftenen, hvor der stemmes om de vedtægtsændringer, som der foreslås af vores hovedbestyrelse.

Der bliver sendt live fra mødet i Odense og der vil blive givet besked til de tilmeldte, omkring hvordan man stemmer digitalt, hvis man er tilmeldt.

16. januar.
Hvis du ønsker at bakke en af vores aspiranter op i forbindelse med valget til PL, så er dette fristen for, hvornår du kan sende en stiller erklæring.

For at blive kandidat til posten som PL, skal man have 100 stillere. Der er en stiller erklæring, som skal udfyldes. Denne kan man så enten tage et billede af og sende på e-mail, eller scanne ind og sende på e-mail.

Link til stiller erklæringen, der skal udfyldes:

1. februar.
Ekstra ordinært landsmøde på Hotel Cecil i København, hvor der stemmes om hvem der skal være PL for Å. Efterfølgende er der fest.

Der kan købes billet på følgende link:

I bestyrelsen tænker vi, at vi melder ud på vores Facebook side og i dialog, hvilket S-tog vi kan føles ad i. Så hvis man har lyst til at følges med os andre og sidde sammen inde til mødet, så ville det være dejligt. Man kan genkende os i toget ved at vi medbringer et stort grønt Å :wink:

Hvis man ikke kan være med, men gerne vil stemme digitalt, så hold øje med din e-mail. Alternativet sender en mail ud 14 dage før med materiale og link til hvor man kan tilmelde sig.

Til sidst.
Det er ikke nødvendigt at være med i alle fire datoer, som jeg har ridset op i dette nyhedsbrev. Man kan også ”bare” komme med d.1/2 og få en god aften sammen med os andre.

Hvis du nu skulle sidde og brænde inde med spørgsmål til dette nyhedsbrev, så er du velkommen til at skrive til mig (Susie Cowan) på følgende e-mail: susie_aka_sunny@hotmail.com

I den næste tid, vil vi fra bestyrelsen kontakte jer alle sammen, for at hilse på og ønske jer et godt nytår. Så hvis vi smser/ringer eller skriver en personlig e-mail. Så er det fra os.

Husk at vi praktiserer gennemsigtighed i Å. Derfor kan du altid følge med i vores mødeaktiviteter på dialog. Log dig på alternativet.dk og klik derefter på følgende link:

På bestyrelsens vegne.
Susie Cowan, forperson i Rudersdal.