Sidste chance for tilmelding til Landsmødet!

grafik til indbydelse

Kære medlem

Så er det ved at være op over for tilmeldinger til vores Ordinære Landsmøde den 7-8. maj - sidste frist for tilmelding til fysisk deltagelse er i morgen kl 14:00!

Lige efter beslutter vi os for lokalestørrelsen i Odense - så derefter er der kun få ekstra pladser! Pt. er vi ca. 80 deltagere - men der er mulighed for helt op til 250 alternativister!

Så få datoerne i kalenderen og få meldt dig til det måske vigtigste landsmøde i Alternativets historie. Og ikke mindst trænger vi oven på et par mærkelige år til endelig at mødes igen omkring vores grønne og humanistiske håb for verden!

Ses vi?

Grønne hilsner fra Hovedbestyrelsen og Sekretariatet

Hvis du vil deltage fysisk i Odense, skal du købe billet på Billetto senest i morgen d. 6 april kl 14:00.

Du køber din billet her.

Hvis du vil stemme til landsmødet (uanset om du deltager fysisk eller følger med hjemmefra med livestream), skal du tilmelde dig eventet på AlleOs:

Tilmeld dig her.

Husk også at deadline til indsendelse af kandidatur og forslag til ændringer er på lørdag d. 9 april.

Hej!

Ca. 80 deltagere?

Jeg figurer ikke som deltager - men har betalt allerede, den 23. marts, som det også fremgår af mine bankoplysninger.

Hvad er forklaringen mon på det?

Prøv at skriv til landsmoede@alternativet.dk de kan helt sikkert hjælpe dig :blush:

Tak, tak - jeg har fået det klaret :blush: