Sidste år var 25.000 globalt med på U-LAB online læringsforløb. Vil du være med NU hvor det starter det igen?

Life is Meeting - NOT meetings.

Jeg er drøn nysgerrig på, hvordan vi i Alternativet bliver knivskarpe på menneskelige møder. På hvad vi skal bruge tiden på når vi er sammen. Og hvad vi IKKE skal bruge tiden på. DERFOR er det vildt vigtigt, at vi bliver bedre til at bruge den fysiske adskillelse som et rum, hvor vi kan gøre alt det vi ikke skal bruge tiden på når vi er sammen.

Dér kommer online læring ind. Og næste torsdag går et “state of the art” onlinelæringsforløb i gang.

Hvis nogen er nysgerrige på teori U og/eller på hvordan vi kombinerer online læring med kropsligt nærvær sker der de næste par måneder noget der godt ku gå hen og blive stort. Sidste år deltog 25.000 mennesker fra næsten alle lande i en fælles online/offline læringsproces med ugentlige online oplæg og dertil knyttede lokale fysiske coaching grupper.

I år bliver det sandsynligvis et væsentligt større antal deltagere. I går gik hjemmesiden for i år i luften og fra næste torsdag går det løs.

Er du interesseret i at teame op omkring, hvordan vi udvikler de bedste kombiløsninger imellem online og læringsprocesser med fysisk tilstedeværelse? Så kan vi jo følge det her forløb sammen, blive inspireret og måske blive klogere på hvad kan gøre i Alternativet…

Her kan man se mere:

Kærligst
Johannes

2 Synes om

Her kan man læse lidt om sidste år:

Det ser ud som om det startede i torsdags.
Ser ellers spændende ud - drønærgerligt at det falder sammen med vores ugentlige møde - kan man se sessionerne på et senere tidspunkt?

Jeg tror ikke, det er for sent at tilmelde sig. Første livessession er på torsdag. Man kan evt. deltage “fysisk” her:

Det er ikke for sent overhovedet. Første session er i morgen og derefter hver torsdag de næste uger…
https://www.presencing.com/

Så har jeg tilmeldt mig. Synes at det ser spændende ud og jeg tænker at jo bedre vi er i Alternativet til at kombinere online proces/ læring med hensigtsmæssige fysiske møder - desto bedre.

1 Synes om