Samvær

Er der nogle, som ved hvor langt man er kommet med, vores samværs politik? Hvor kan man finde den?

Det ved jeg for jeg er ved at ligge sidste hånd på den, så den kan komme til endelig behandling i hovedbestyrelsen.

Den skulle som du helt rigtig antyder have været klar for længst, men den her HB periode siden september har været forrygende travl og derfor er vi først ved at få den endelig klar nu.

Ja der har været travlt. Og jeg venter, bare lidt længere på, at komme til at læse den

1 Synes om

Er der ved at ske noget? Er den kommet videre?

1 Synes om

Kære Jeanett - Du har da virkelig været tålmodig!
Og jeg håber i den grad, at der snart kommer et eller andet svar på det spørgsmål.

1 Synes om

Ja det synes jeg også. Det var helt tilbage i 2017, at vi blev lovet den. Det er virkelig utilfredsstillende at det skal tage 4 år. De må til, at rykke på det. Der er vist ikke flere undskyldninger

Måske en garage :innocent:

Hvad mener du???

:slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: OK - jeg kan godt forstå spørgsmålet - men jeg lod mig lige inspirere af Købenshavns invitation om onsdagsbar i en garage 1. september - annonceret her på dialog…

1 Synes om

Hov det var ikke KBH - men garagemøde efter sommergruppemødet annonceret for to dage siden…

1 Synes om

:grinning: Det tænke jeg på om det var det, du mente. :joy: Og det var det så, men ville være sikker.

1 Synes om

Har du ellers hørt noget?

Nej ikke rigtig, kun at det er længe siden hun har været herinde. Lavet et opslag i gruppen inde på fb om det

Jeg mener, at det er vigtigt, at du Jeanette kommer til landsmødet i Fredericia, så vi får talt om, hvad vi gør!

Har ikke helt besluttet om jeg kommer i år. Der er lige nogle ting, jeg skal have undersøgt først

Jeanette: Jeg mener stadigvæk, at din deltagelse er vigtig! Og jeg kan se, at forlængelsen om tilmelding er udsat til den 13. september - måske tallet for forandring…Hvem ved?

1 Synes om

Jeg kommer ikke i år. Det bliver for dyrt for mig og for besværligt

Ok - det med besværet respekterer jeg - men du må sige til, hvis jeg kan gøre noget alligevel…

Tak. Jeg har svært ved, at forstå, hvorfor det ikke er blevet givet videre som en hastesag, at man bare kan sylte det. Man får i hvert fald på fornemmelsen, at de ikke synes det er vigtigt.

Hastesag - kunne du uddybe det?