Sælg DR1

Sælg DR1

Sælg DR1 og hele pakken Danmark Radio. Og behold TV 2 det vil give god mening god dansk indhold og økonomisk, tænker jeg… POSTDANMARK - Postnord. salg var nødvendig. og DSB til DB bliver med garenti også nødvendig med LA transportminister der vil nye motorveje. Ikke skinner, tog og bus…

Ja tak til, at tage del håndplukke programmer, der er DR progammer og… Og så udvikle på og på netop baggrund noget der er år 2018 DR. Og det TV2 100 % kommerciel, TV2 sker ved salg. Men DR hele pakken er IKKE muligt en succes tænker jeg… En både og holdning, politisk flertal Folketinget og økonomisk kontrol. Ja til, det vigtige for mig, et dansk tv-station, med dele bedst fra DR år 2018. Og så selvfølgelig et NEWS med mindre underholdning og mis - info… tak… Måske et nyt navn TV2, et navn TV2 er belastet I Know. Forslag ide-navn: TV! Imorgen navn: TV! anvendnelse til info. og god viden igår, idag og imorgen…

Sælg DR1 og hele pakken Danmarks Radio. Det giver god mening ift. nyheder, News og økonomisk. TV2 kan blive bedre end nu dvs. mindre underholdning og mis-info… Jeg tror på, TV2, TV2 der bliver eneste dansk tv -kanal medie år 2020. God Dag…

Jeg håber ikke du får ret, jeg ser nemlig meget DR1

1 Synes om

Et BBC Prokast. Et DR bliver på flere end 20 år, nødvendigvis dagligt mødt af krav besparelse. At DR er klar til marked og mennesker, tror jeg bestemt ikke. Men pga. istedet hel bestemt helårlig besparelser såå sælg og såå bevare kvaliteten.

Folkekirken kan og skal ændres, ift. lov-regel nu gældende, marked og mennesker. DR 1 kan og skal ændres, ift. lov-regel nu gældende, marked og mennesker. Offentlig ansatte med en lige aflønning private lige opgaver privat, kan bliv ny overenskomst. Ige løn lige arbejde kvinder og mænd, kan og skal ændres. Kan og skal meget gerne ændres ift. overenskomster og lov-regel vedtaget, regering Thorning Radikale - SF - S… … :slight_smile: Jan

Jeg mener det er langt ude med det Licens for der er så mange idag der ikke bruger DR eller danske stats financierede medier. Ud med licens ind med brugerbetaling! Det gør alle andre og det virker.

1 Synes om

I en tid, hvor fake news er en større og større ingrediens i nyhedsformidlinger, er det vigtigt, at vi har et fællesfinansieret DR, der ikke er afhængig af komercielle investorer, eller af brugerbetaling.
Måske ser du ikke meget DR, men DR har journalister, der har penge og tid til at se det demokratiske system efter i sømmene, så alene af den grund.
Venlig hilsen
Marianne Bentsen

1 Synes om