Så er folketingsvalget udskrevet!

Kære medlem af Alternativet Syddjurs.

Så blev folketingsvalget udskrevet til Grundlovsdag d.5.juni 2019! Datoen har været længe ventet og alle kandidaterne i Østjylland er topklare til de næste fire uger og en spændende valgkamp.

Der er dog brug for hjælp til forskellige opgaver. Først og fremmest så gælder det plakatopsætning som må foregå fra lørdag d. 11.maj kl.12. Derfor håber vi at en masse af jer har lyst til at give en hånd:

Plakatopsætning i Syddjurs og Norddjurs på lørdag kl. 10.00 - Vi mødes Søndergade 23, 8400 Ebeltoft til kaffe og rundstykker hos vores lokale kandidat Line Aaen. Hvis der er stemning for det så slutter vi med fælles aftensmad (købepizza).
Medbring bil og stige plus evt trailer. Skriv en sms til Line med besked om hvad du tager med (antal personer, antal bil, stige og trailer). Jeg glæder mig meget til at se så mange som muligt Min mobil: 61861822.
For opdateringer så følg Lines facebook-profil “Line Aaen - Alternativet” eller giv besked på SMS, hvis du ikke er på facebook!

Sæt også kryds i kalenderen d.28.maj hvor der er åbent bestyrelsesmøde :slight_smile: Dagsorden mm sendes ud en uge inden.

Grønne hilsner
Alternativet Syddjurs