14/11 kl. 10-13. Uffe Elbæk kommer på besøg på tirsdag. Læs mere ved at klikke på event-linket nederst i mailen og del gerne invitationen med folk, du tror kunne være interesserede.
21/11 er der valg. Og jeg har det som et lille barn, der venter på juleaften
Du kan stadig nå at invitere en kandidat på kaffesnak, sætte et skilt op i vinduet, like os på facebook eller hvad du nu kunne have lyst til at bidrage med. Du kunne også bakke kandidaterne op ved at deltage i et af debatmøderne. Du finder dem i vores nye kalender på http://alternativet-gribskov.dk
26/11 kl. 15-18 er der boble-vand til fejring af valget. For alle medlemmer og alle, der har hjulpet os i valgkampen. Det er i cafeen på Sankt Helene, Bygmarken 30, Tisvildeleje. Indgang gennem gårdspladsen. Plakat-teams har pillet deres plakater ned inden og har dem med i baggagerummet. Knækkede plakater gemmer vi ikke på. I har bare været SÅ gode til at hænge plakater op, tak. Jeg har ikke modtaget klager over en eneste af Jeres. Kun 2, som jeg selv var mester for Men til min undskyldning, så har kommunens folk talt 165 ulovligt ophængte plakater i Tisvilde og kun 2 af dem var vores.
13/12 kl. 19-21:30. Åbent bestyrelsesmøde, måske kombineret med julehygge.
HOLD DA OP HVOR BLIVER DET GODT!
Kram
Thorbjørn