Så er det lige om lidt, der er valg

14/11 kl. 10-13. Uffe Elbæk kommer på besøg på tirsdag. Læs mere ved at klikke på event-linket nederst i mailen og del gerne invitationen med folk, du tror kunne være interesserede.

21/11 er der valg. Og jeg har det som et lille barn, der venter på juleaften :heart_eyes:
Du kan stadig nå at invitere en kandidat på kaffesnak, sætte et skilt op i vinduet, like os på facebook eller hvad du nu kunne have lyst til at bidrage med. Du kunne også bakke kandidaterne op ved at deltage i et af debatmøderne. Du finder dem i vores nye kalender på http://alternativet-gribskov.dk

26/11 kl. 15-18 er der boble-vand til fejring af valget. For alle medlemmer og alle, der har hjulpet os i valgkampen. Det er i cafeen på Sankt Helene, Bygmarken 30, Tisvildeleje. Indgang gennem gårdspladsen. Plakat-teams har pillet deres plakater ned inden og har dem med i baggagerummet. Knækkede plakater gemmer vi ikke på. I har bare været SÅ gode til at hænge plakater op, tak. Jeg har ikke modtaget klager over en eneste af Jeres. Kun 2, som jeg selv var mester for :roll_eyes: Men til min undskyldning, så har kommunens folk talt 165 ulovligt ophængte plakater i Tisvilde og kun 2 af dem var vores.

13/12 kl. 19-21:30. Åbent bestyrelsesmøde, måske kombineret med julehygge.

HOLD DA OP HVOR BLIVER DET GODT!

Kram
Thorbjørn