RV21-opstillingsmøde. Ny kandidat

På lørdag (d. 16. januar) kl. 13.30 afholder vi i Region Hovedstaden opstillingsmøde til det kommende regionsvalg. Der er tidligere udsendt program og opstillingsgrundlag for 5 kandidater.

Kandidatudvalget har endvidere godkendt opstillingsgrundlag for Taina Hvidlykke, da vi har valgt at dispensere for tidsfristen. Se ./… vedlagte.

Der er således i alt 6 kandidater opstillet, hvor 2 har valgt at stille op som spidskandidat. Vi skal således have valgt vores ‘spids’ samt rækkefølgen på kandidatlisten. Bemærk i den forbindelse at, selvom vi lister kandidaterne, så er opstillingen ifølge Alternativets vedtægter sideordnet.

RV21 opstillingsmødet foregår digitalt. Du skal således finde begivenheden på AlleOS og tilmelde dig der. Husk at logge ind først. Afstemningerne foregår ved at du modtager en sms/mail med link til hver enkelt afstemning. Du kan således godt deltage i afstemningen, selvom du eventuelt er forhindret i dele af onlinemødet.

Alle tilmeldte modtager et link til Zoom-møde en halv time inden mødet starter.

På gensyn, Kandidatudvalget
Taina-Hvidlykke-regionsrådskandidat-opstilling.pdf (125.0 KB)

Hvordan melder jeg mig til mødet den 16.1.2021

Hej Lisbeth,

Det gør du her:
https://alleos.alternativet.dk/events/view/4412

På gensyn,
Thorkild Olsen

Jeg kommer blot ind for at se programmet den 16. Ds men ikke nogen tilmelding

Hent Outlook til iOS

Hej Lisbeth , du skal gå ind på AlleOs // Alternativet og over i venstre side af siden under kolonne information … kan du tilmelde dig :wink:

Tak . Ser hvad du fortæller på min i-paf nu men desværre for sent.
Venstre side ses ikke på min iPhone hvilket jeg vil huske til næste gang.
Bliver mødet streamet?

Hent Outlook til iOS

Nej desværre :frowning: