Russisk underminering af vennekredse?

Hej. For nyligt har jeg fundet flere indikationer på at trolde evt. prøver at infiltere mig og andre Å’ere. Herunder Torsten Gejl og Noah Stueris. Er der nogen der kender denne profil på Facebook?:https://www.facebook.com/ryan.lund.miljoe/about_details

Han/profilen er nu venner med samme 51 af mine venner, og da han nu har sendt mig en besked, virker den hovedløs i sit indhold udover at den indeholder en del links - hvis I oplever samme tendens, så lad FOR GUDS SKYLD VÆRE MED AT KLIKKE PÅ DEM!
Det er netop sådan de får en backdoor til dine oplysninger og/eller computer mm.

Dette er alvorligt ment - og jeg kan nemt sende jer / skrive hans besked herinde, såfremt I ønsker. Beskeden lyder ekstremt overbevisende, men det er altså en tekst som man ret nemt ville kunne lave med ChatGPT eller lignende kunstig intelligens.

1 Synes om

Hej Thomas
Ryan Lund har i tidernes morgen været medlem af Alternativet. Han kom dog hurtigt i klammeri med andre alternative pga. sine autoritære miljøfundamentalistiske og indvandrerkritiske holdninger. Jeg kan ikke helt huske, om han selv fik meldt sig ud, eller om han nåede at blive smidt ud.

Amerikanske SoMe-kanaler, har aldrig haft et incitament for at verificere folks identitet. Nu kommer det frem at det ‘sikkert’ er ”konspirationsteoretikere” fra “Facebookgrupper, som fandt sammen under coronapandemien”. Disse kan lige så godt bestå x antal russiske trolde, som nu - via ChatGPT - kan mønstre hetz på “perfekt dansk”.

Det er en ustyrligt stor falliterklæring at den ‘nuværende kapitalisme’ ikke har kunnet understøtte europæiske SoMe-alternativer (mange systemiske sygdomme i vores Bretton Woods-baserede økonomi gør, at disse kun kan opstå i discountværdikædeleds-emperier som USA eller Kina).

Mads Geertsen: Tag ikke dine trusler og hetz et sekund seriøst før du har fuld kontrol på vedkommendes identitet!
Jeg selv vil i hvert fald give Jakob Bæk Kristensen et kald, for at høre hvilket verifikationsniveau disse hetzere (sikkert russertrolde) ligger på idetitetsmæssigt / procentmæssigt-i-grupperne.