Rokade i Bestyrelsen på Ærø

I Alternativet Lokalforeningen Ærø har vi over det sidste halve år arbejdet hårdt på at opbygge en god gruppe af aktive og brugt tid på at lære vore egne og hinandens kompetencer at kende.

Nu hvor vi kender hinanden bedre er tiden inde til en rokade (de er jo så populære i politik) således at vi udnytter alles styrker og motivation bedst muligt.

Bestyrelsen har derfor konstitueret sig i en ny form, dog med de samme medlemmer.

Forperson: Pernille Arends
Næst-forperson: Niels Lundsager
Kasserer: Kirsten Bang-Olsen
Bestyrelsesmedlem: Linda-Maria Bording Jørgensen
Bestyrelsesmedlem: Gorm Truelsen

  1. Suppleant: Marieke Bülow

Denne konstellation stiller os på alle måder stærkere i forhold til både at lave partipolitisk arbejde og mere aktivistisk bevægelsesarbejde.

Vi spreder kræfterne ud og lægger op til nye aktiviteter som vi snart kan fortælle mere om.

Jeg vil gerne takke af som forperson med at sige tak til mine skønne partifæller for en helt igennem lærerig og begivenhedsrig proces og jeg ser frem til endnu mere aktivitet og arbejde også på min front, men fra en helt anden vinkel.

2017 bliver et helt fantastisk år og vi glæder os til at lave spændende ting med endnu flere mennesker på Ærø.

De kærligste hilsner fra Bestyrelsen
(Marieke Bülow / eks-forperson)

Godt at se energien