Postnord

Postnord har bedt staten om et stort beløb for at kunne gennemføre en fremtidsplan - nu har staten trukket fundamentet væk under postvæsenet i DK i form af E-boks det kan man sige for eller imod - jeg vælger at forholde mig til den virkelighed der er - at vi på dette punkt er langt foran andre, som må komme med det samme. Jeg tænker, at politikerne skal spille hårdt ud og sige at omdeling af post bliver den som vil overtage det - alt kan jo sendes som en pakke, og så må det være den pris som er gældende. Der er muligheder for unge at få små jobs som uddelere og også andre. Folkene som er kontorfolk kan vel flyttes over i en eller anden statelig organ eller kommunal organ, så man slipper for at fyre dem med tjenestemandspension. Det kunne jo være skat? Jeg synes tiden er løbet fra det kongelige danske postvæsen. Det er på tide at sige at det må slutte. En gang var der mange postomdelinger på en dag i større byere - udkantdanmark hvor jeg selv bor - jeg betragter det ikke som et problem - det er netop god anvendelse af EDB som er fremtiden for udkantDK.

1 Synes om