Podcast/meme platform

Hej allesammen!

Vi er nogle i Alternativet, der synes det kunne være fedt at starte en podcast op, som en del af vores kommunikation hen imod et kommende FT-valg. Det kunne være en del af en ‘selvstændig’ platform, der smider memes og podcasts ud i cybersfæren, med en frisk Å energi.

Kunne du tænke dig at være med til at skabe en Alternativ Podcast, så skriv endelig her i kommetasporet!

Vi har både brug for nogen der vil snakke, tilrettelægge, skabe indhold/manus osv. osv.

De grønneste hilsner fra
Adam & Adam :green_heart:

2 Synes om

Hej Folk,

Ligesom på opslaget ovre på fjæsbogen vil jeg lige komme med en lille kommentar her også!

Jeg vil lige præsentere mig som den anden Adam i opslaget herover.

Jeg vil ikke være, at finde bag mikrofonen, men vil være “producer”, tovholder, idemand og tekniker på podcasten; der sagtens kunne udvikle sig i flere spor.

Vi vil snart indkalde alle interesserede til et Zoom møde på en af vores åbne kanaler; link vil blive lagt ind her, eller deroppe i opslaget. På det møde vil vi præsentere vores idé(er) og række ud efter jeres engagement og håber på, at I vil kunne være med til at føre Alternativet frem til FT-valg 2022 på den “nye” platform.

:green_heart: Adam

1 Synes om

Kære Adam :cactus: & Adam :cactus:
Halløj!
Jeg er blevet tryg ved at se, at Adam & Adam er to mennesker!

Jeg tror gerne, at jeg vil medvirke på et tidspunkt - tænker den 13. september 2022. Har lige noget politisk fordybningsarbejde inden da…
Tak for muligheden - “radio” er bare bedre! Det er noget med ørerne…(“Lyttesansen”)

Kærlig hilsen :ear: :pray: :sparkler:
Gunhild

2 Synes om

Hej Adam og Adam
Det er en fed idé, I der har gang i. Jeg er spændt på, hvad I får ud af det, og jeg melder mig gerne på holdet til at deltage i ny og næ. Så kast gerne en invitation i min retning.
Kh Trine Aslaug Hansen (Forperson HB)

3 Synes om

Kære alle Gunhild!

Som lovet vil vi afholde et møde om projektet, det bliver på mandag d. 6/12 kl. 20.00 på Zoom.

Møde og kode kommer her:

Meeting ID: 836 9322 6600

Passcode: 900019

Vi glæder os til at se og høre fra jer! :green_heart:

Adam og Adam

Der skulle bare stå Gunhild :sweat_smile:

Tak for det. Glæder mig til at høre nærmere. :blush::green_heart:
Kh Trine

fre. 3. dec. 2021 17.22 skrev Adam Rosschou via Dialog <webmaster@alternativet.dk>:

Jeg synes, det andet var sjovere :sweat_smile:

1 Synes om

ÆNDRING I DATO FOR MØDE
Vi holder møde torsdag d. 9 kl. 19 . Link til Zoom

1 Synes om

Tak for i aften :sparkler:

Som jeg forstår det, kom vi frem til:

En tydelig afsender med seks værdier fra Alternativet!
En afsender, der vil noget alternativt i samtale med, hvem som helst, herunder eksperter - dog aldrig en ad gangen…
Måske kunne ældrepolitik foldes ud til mere end Dansk Folkeparti - ja, håbet er!

Kærlig hilsen Gunhild :green_heart: :sweat_smile:

1 Synes om

F - det ved jeg godt, men mon ikke det går alligevel…