Vi er nogle i Alternativet, der synes det kunne være fedt at starte en podcast op, som en del af vores kommunikation hen imod et kommende FT-valg. Det kunne være en del af en ‘selvstændig’ platform, der smider memes og podcasts ud i cybersfæren, med en frisk Å energi.
Kunne du tænke dig at være med til at skabe en Alternativ Podcast, så skriv endelig her i kommetasporet!
Vi har både brug for nogen der vil snakke, tilrettelægge, skabe indhold/manus osv. osv.
Ligesom på opslaget ovre på fjæsbogen vil jeg lige komme med en lille kommentar her også!
Jeg vil lige præsentere mig som den anden Adam i opslaget herover.
Jeg vil ikke være, at finde bag mikrofonen, men vil være “producer”, tovholder, idemand og tekniker på podcasten; der sagtens kunne udvikle sig i flere spor.
Vi vil snart indkalde alle interesserede til et Zoom møde på en af vores åbne kanaler; link vil blive lagt ind her, eller deroppe i opslaget. På det møde vil vi præsentere vores idé(er) og række ud efter jeres engagement og håber på, at I vil kunne være med til at føre Alternativet frem til FT-valg 2022 på den “nye” platform.
Kære Adam & Adam
Halløj!
Jeg er blevet tryg ved at se, at Adam & Adam er to mennesker!
Jeg tror gerne, at jeg vil medvirke på et tidspunkt - tænker den 13. september 2022. Har lige noget politisk fordybningsarbejde inden da…
Tak for muligheden - “radio” er bare bedre! Det er noget med ørerne…(“Lyttesansen”)
Hej Adam og Adam
Det er en fed idé, I der har gang i. Jeg er spændt på, hvad I får ud af det, og jeg melder mig gerne på holdet til at deltage i ny og næ. Så kast gerne en invitation i min retning.
Kh Trine Aslaug Hansen (Forperson HB)
En tydelig afsender med seks værdier fra Alternativet!
En afsender, der vil noget alternativt i samtale med, hvem som helst, herunder eksperter - dog aldrig en ad gangen…
Måske kunne ældrepolitik foldes ud til mere end Dansk Folkeparti - ja, håbet er!