Plakatopsætning lørdag kl. 12.00

Kære Alternativister i Næstved

Så er det nu det sker, valget er udskrevet, og det er nu vi skal have sat kursen, mod et grønt, bæredygtigt, humanistisk og menneskeligt velstående Danmark.

For at opnå dette, har vi brug for din hjælp … Første led er, at vores kandidater til dette, på så mange måder skelsættende, folketingsvalg bliver synlige i gadebilledet … Og det er her du kommer ind i billedet.
Vi har brug for din hjælp til at sætte kandidaternes valgplakater op, hvilket må gøres fra kl. 12.00 i morgen lørdag (11/5), således at ingen kan overse, at der er et parti der er dybt seriøse omkring den piskende tvungne nødvendige bæredygtige omstilling … nødvendig af hensyn til miljøet, biodiversiteten, Jorden, og ikke mindst af hensyn til vor egen overlevelse.
Dette parti er os, Alternativet, som er os alle sammen, i fællesskab, og vi vil ikke overses.

Vi har især brug for nogle der vil hænge valgplakater op i områderne omkring Glumsø, Sandved-Tornemark-Menstrup, Karrebæk-Enø og Holmegaard-Sørup-Dysted-Everdrup.
Vi har brug for jer gode mennesker fra hele Næstved kommune, så kom frisk og og giv en hånd med til, at minde folk om Alternativets tilstedeværelse og kamp for en grønnere og bæredygtig fremtid.

Kort sagt … Bliv en del af noget større.

Svar gerne hurtigst muligt på denne mail, eller ring til mig på telefon 60 60 78 64 … Tager jeg ikke lige telefonen, så læg en besked, og jeg vender tilbage hurtigst muligt.

Kærlige Grønne Hilsner :green_heart:
Jan