Plakatophængning i morgen kl. 12 i Faxe og Stevns - og lidt flere informationer omkring valgkampen

Kære medlemmer i Faxe og Stevns

Plakatophængning

Så er valget blevet udskrevet til afholdelse den 5. juni, og fra i morgen kl. 12 må der hænges plakater op.

Vi har samlet et lille team sammen, men der er plads til flere.

Har du lyst til en omgang gratis motion og lidt hygge med andre medlemmer og frivillige, så skriv gerne hurtigst muligt et svar til denne besked, eller ring eller skriv til mig på 50 55 03 01.

Vi mangler især frivillige til Haslev by og evt. de omkringliggende små byer, Terslev, Teestrup, Førslev.

Fællesdage

I løbet af valgkampen kommer der dage, hvor vi kører en landsdækkende kampagne.
Lørdag, den 25. maj går vi på gaden for klimaet, hold evt. øje med lokale arrangementer.

Lørdag, den 1. juni uddeler vi flyers over hele landet.
Her kan jeg godt bruge nogle lokale frivillige.
Emnet er: Tid til det rige liv - gevinsterne ved Ås politik. De vigtigste ting i livet er slet ikke ting.
Hvis du har lyst til at tage en lille rute, og dle flyers ud i postkasser, eller hvis du har lyst til at stå ved et supermarket eller lignende og stå frem med dem, så må du gerne skrive til mig.

Flytning af årsmøde og lokale debatmøder

Jeg skriver lige en særskilt mail til jer, at vi rykker vores årsmøde til efter sommerferien.
Det får vi simpelthen ikke tid til at afholde den 3. juni som planlagt, da det er næstsidste dag i valgkampen, hvor både Ulla og jeg er i fuld sving.

Der er lokale debatmøder den 3. 6. på LOF i Haslev (tidspunkt følger, men det er om aftenen), og den 22.5 kl 19 på Hårlev kro. Kig gerne forbi, hvis du har tid og lyst.

Mange grønne hilsner

Kirsten