Påmindelse om medlemsmøde i morgen aften

Kære medlem
Husk at vi holder beslutningsdygtigt medlemsmøde i morgen aften kl. 19-21 på Vesterbro 57, 9000 Aalborg.

Tilmelding til mødet kan ske på dette link: Tilmelding til medlemsmøde

Dagsordenen for mødet kan findes her: Dagsorden den 12-05-16.pdf (138.7 KB)

Den vigtigste del på dette møde er udarbejdelse og godkendelse af vores arbejdsplan frem mod kommunalvalget i november 2017. Vi har i bestyrelsen lavet et forslag til arbejdsplanen, som kan læses her: Forslag til Arbejdsplan for Alternativet Aalborg 28-04-16.pdf (191.6 KB)

Arbejdsplanen lægger op til en række arbejdsgruppe, og du må derfor gerne overveje, om du kunne være interesseret i at deltage i én eller flere af disse.

Vi håber, at du har tid og lyst til at være med :slight_smile:

Kærlig hilsen
Din bestyrelse i Alternativet Aalborg

Desværre er jeg forhindret i at deltage i mødet.
Vedr. forslaget til arbejdsplan, som jeg synes er fornuftigt, savner jeg en gruppe, der modsvarer borgmesterens forvaltning - evt. 2 delt. Som jeg ser det har borgmesterens forvaltning 2 funktioner: Den samordnende interne funktion vedr. økonomi HR osv. samt specielt den del jeg mener er meget vigtig: de eksterne relationer - Business Aalborg og Business Development - der tager sig visionerne for byen i forhold til borgere og erhvervsliv; altså det som på kort og langt sigt gør Aalborg et godt sted at bo, ud over det at være bruger af kommunens serviceydelser ud over det sædvanlige.
Venlig hilsen
Lars Møller Jensen

Hej Lars
Rigtig god tilføjelse - jeg tager det med i aften. Tak for bidraget!

Med venlig hilsen
Uffe Schifter-Holm