Ordinært Årsmøde m.m

Nyhedsbrev
Godt nytår!
Tillidsgruppen for Alternativet Odense ønsker dig et rigtig godt nyt år.
Og tusind tak for lige præcis din støtte i det forgangne. Uden dig havde det ikke været muligt at se Abdi sidde i byrådet i dag.

Støttegruppen samles.
Vi er ved at opbygge en politisk støttegruppe, der skal støtte Abdi i at manøvrere i det kommunalpolitiske rum. Gruppen skal agere, ved at rådgive som fagpolitiske eksperter og som dem, der i fællesskab lægger en strategi for hvordan Abdi kan imødekomme de forslag og overvejelser, han præsenteres for i byrådet.
Som du måske ved har vi også fået forhandlet os til formandsposten i det nye Bæredygtighedsudvalg. Derfor kommer støttegruppen også til at hjælpe med at understøtte og udvikle Odenses bæredygtighedspolitik.
Dette arbejde skydes i gang på et strategimøde lørdag den 3.2.18.
På daglig basis koordinerer, diskuterer og rådgiver vi via kommunikationsværktøjet Slack.

Års- og opstillingsmøde
Det er tid til at vi samles til det årlige ordinære Årsmøde i lokalforeningen Alternativet Odense.
Der skal ske en korrigering af vedtægterne, så de er i overensstemmelse med Alternativets minimumsvedtægter.
Der skal vælges nye medlemmer til tillidsgruppen, så kan du allerede nu overveje om det er noget for dig.
Der skal vælges byrådskandidater - ja ja jeg ved - er det ikke lidt vel tidligt, er der mange der vil spørge. Men vi kan altså bare ikke komme i gang for tidligt. Så kan både bestyrelse og kandidater forberede sig i god ro og orden.
Og så skal vi hygge os i hinandens selskab.
Alt dette sker torsdag den 22. marts 2018 i Nørregade 71 på 2. sal th. fra 19.00 til 21.00
En udførlig dagsorden følger senere.

Mød Alternativet.
Den 8. februar har du muligheden for at møde ligesindede alternativister, nye, gamle, unge, tykke og tynde.
Se mere på Facebook: Mød Alternativet

Mød Tillidsgruppen.
Mandag den 5. februar fra 17-19 har du så muligheden for at møde din lokale tillidsgruppe til et helt almindeligt, kedeligt men virkelig hyggeligt bestyrelsesmøde.

De bedste hilsner
På tillidsgruppens vegne
Peer Locher
Forperson for Alternativet Odense

Kære TG/Peer
Er dette oprettet som nyhedsbrev - så det skulle komme ud til alle medlemmer via mail? Jeg har nemlig ikke fået det i min private mailboks… Hmmm - hvorfor mon?
Kh Randi

Hej Randi

Undskyld det sene svar.
Jeg har holdt vinterferie :slight_smile:
Det skulle meget gerne være sendt som nyhedsbrev.
Har du tjekket hvad du har krydset af i din AlleOs profil?
Kh
Peer