Opstillingsmøder

Kære nordjyske alternativister

EPV2019

Så fik vi afholdt opstillingsmøde og valgt nordjysk kandidat til Europaparlamentsvalget. Der var kampvalg mellem 3 dygtige kandidater, og Annette Schneider blev valgt som vores kandidat. Her en lille hilsen fra Annette:

Kære Storkreds Nordjylland

Tak for valget som Nordjyllands Europa Parlaments kandidat i Aalborg i lørdags. Og tak til deltagerne og de to andre kandidater (ANONYM) og Kurt Wissendorf Møller for en god debat. Det er altså noget særligt at blive valgt i sin hjemegn og jeg glæder mig til en hård og spændende valgkamp - først om spidskandidatur til september og senere til maj 2019 om de danske pladser i EP. Jeg er er sikker på, at vi sammen kan nå danskerne med budskabet om et stadigt mere grønt, lige og empatisk EU og budskabet om, at EU gavner Danmark men også har brug for vores værdier og visioner for EU’s videre udvikling.
Hvis der er noget I/du gerne vil diskutere med mig eller fortælle mig om, så send mig et par linjer. Skriv til mig på mail a.schneider.dk@gmail.com

Fortsat rigtig god sommer
Hilsen Annette Schneider

Opstillingsmøde for Folketing og Politisk Forum - Opstillingsgrundlag

Lørdag den 18. august fra klokken 14-16 i Partilokalet (Vesterbro 57, 9000 Aalborg) afholder vi endnu et opstillingsmøde. Denne gang skal vi finde op til 5 flere folketingskandidater, samt to nye medlemmer til Politisk Forum. Her er de indsendte opstillingsgrundlag. De skulle være sendt ud i går, men på grund af IT-problemer er det først lykkedes i dag. Vi håber I kan tilgive os :slight_smile:

Folketing: Andreas Beyer Gregersen, Camilla Bundgaard og Anne-Louise Lopez Bøttger-Rasmussen.

Politisk Forum: Anne Guldborg Pedersen, Andreas Beyer Gregersen, Gustav Sieg Sørensen.

God Læselyst og vi håber I møder op og bruger jeres indflydelse som medlemmer, til at bestemme hvem der skal repræsentere os både til folketingsvalget, samt internt i partiet i Politisk Forum.

Grøn hilsen

Storkredsbestyrelsen i Alternativet Nordjylland.